مطالب مفید برای سبک زندگی بانوان

۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تزیین انار شب یلدا

با فرا رسیدن ماه آذر کم کم خانم‌های خانه‌دار به فکر شب یلدا می‌افتند و به دنبال ایده‌های ناب برای تزیینات شب یلدا می‌گردند تا در این شب به یاد ماندنی یک تزیین خاص و ناب برای مهمانان خود داشته باشند. یکی از میوه‌های شب یلدا انار قرمز است که به روش‌های گوناگون می‌توان این میوه‌ی خوشمزه را تزیین کرد. با مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها همراه باشید تا ایده‌های ناب تزیین انار شب یلدا را ببینید و برای شب یلدای خود اناری زیبا تزیین کنید.

تزیین انار شب یلدا

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

ایده‌های تزیین ژله شب یلدا

تزیین ژله برای شب یلدا موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم و ایده‌های جالبی را نیز به همراه آموزش برای شما آماده کرده‌ایم تا شما نیز در تزیین ژله شب یلدا خود بهترین ایده‌ها را انتخاب کنید.

صورتی‌ها: یکی از جشن‌های بزرگ و همه‌گیر ایرانی جشن شب یلدا می‌باشد که خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند. در دورهمی‌های این رویداد بزرگ تنقلات زیادی تزیین و آماده خورده شدن می‌شوند تا یک شب به یاد ماندنی ساخته شود. یکی از این خوراکی‌های خوشمزه‌ شب یلدا، ژله است که محبوب کودکان و حتی بزرگسالان نیز می‌باشد. ولی سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه ژله را سرو کنیم تا یادآور شب یلدا باشد و زیبا دیده شود. تزیین ژله شب یلدا نیز برای خود دغدغه‌ای است. بهتر قبل ازتزیین ژله شب یلدا ایده‌های جالب آن را مشاهده کنید و بر اساس آن‌ها ژله شب یلدای خود را تزیین کنید.

ایده‌های تزیین ژله شب یلدا

ایده‌های تزیین ژله شب یلدا به همراه آموزش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

تزیین سبد میوه شب یلدا

با فرا رسیدن ماه دی و روز آخر فصل پاییز مردم ایران این شب را که طولانی‌ترین شب سال است جشن می‌گرفته و در خانه‌ی بزرگترها دور هم جمع می‌شوند و خوارکی‌هایی مثل هندوانه نارگیل و انار و… می‌خوده و خوش‌گذرانی می‌کنند. در این میان صاحب خانه به فکر تزیین میوه و خوراکی‌های شب یلدا می‌افتد و دوست دارد که بهترین تزیینات را برای این شب زیبا داشته باشد. علاوه بر این در شب یلدا برای عروس خانوم و آقای داماد خنچه و هدیه‌ می‌برند. معمولا سبد میوه در هر دو خنچه وجود دارد و باید به زیبایی تزیین شود. در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌های تزیین سبد میوه شب یلدا را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. با ما همراه باشید.

تزیین سبد میوه شب یلدا

تزیین سبد میوه شب یلدا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

آموزش طرز تهیه عدسی با بلغور گندم

عدسی یکی از غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی است که فواید بسیار زیادی برای بدن داشته و برای مصرف کودکان بیشتر توصیه می‌شود که بانوان هنرمند در ترکیب با مواد دیگر این غذای خوشمزه را به روش‌های متفاوت تهیه می‌کنند. در این مطلب ازصورتی‌ها نیز طرز تهیه عدسی با بلغور گندم را به صورت مرحله به مرحله و تصویری آماده کرده‌ایم که امیدواریم این غذای خوشمزه را تهیه کنید.

آموزش طرز تهیه عدسی با بلغور گندم

طرز تهیه عدسی با بلغور گندم

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

مدل کیک سالگرد ازدواج

در بسیاری از کشورهای دنیا، زوج‌های خوشبخت سالگرد ازدواج خود را جشن می‌گیرند. این جشن بنا به سلیقه افراد می‌تواند به صورت دو نفره در یک رستوران شیک برگزار شود و یا به صورت مهمانی مفصل. جشن سالگرد ازدواج به هر صورتی‌ هم که برگزار شود باید کیکی مخصوص برای آن تهیه شده و مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب از صورتی‌ها گالری مدل کیک سالگرد ازدواج ۲۰۱۸ را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مشاهده این تصاویر بتوانید زیباترین کیک را برای مراسم سالگرد ازدواج خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

مدل کیک سالگرد ازدواج

مدل کیک سالگرد ازدواج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

دانلود رمان رکسانا

در دنیای امروزی یکی از بهترین و جذاب‌ترین سرگرمی‌هایی که بانوان برای خود انتخاب می‌کنند مطالعه رمان‌هایی با موضوعات مختلف است. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها رمان رکسانا که رمانی با ژانر اجتماعی، عاشقانه است را آماده کرده‌ایم. امیدواریم از مطالعه این رمان لذت برده و لحظات شادی را تجربه کنید. برای دانلود رمان رکسانا با ما همراه باشید تا در پایان مطلب به دانلود رمان بپردازید.

دانلود رمان رکسانا

دانلود رمان رکسانا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

رنگ کردن لباس با رنگ غذا

استفاده از رنگ غذا یک راه آسان و ارزان برای رنگ کردن لباس‌ها در خانه است. این کار می‌تواند یک فعالیت سرگرم کننده برای شما باشد که می‌توانید این سرگرمی مفید را همراه با دوستان و خانواده خود نیز انجام دهید. برای رنگ کردن لباس با رنگ غذا فضای کاری خود را در بیرون از خانه و یا در فضای داخلی خانه قرار دهید تا بتوانید شروع به کار کنید. ابتدا تصمیم بگیرید که کدام لباس را می‌خواهید رنگ کنید و سپس محل کار خود را با برخی از حوله‌های قدیمی آماده کرده و برای کار آماده باشید. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها با ما همراه باشید تا با نحوه رنگ کردن لباس با رنگ غذا آشنا شده و لباس‌های رنگارنگ تهیه کنید.

رنگ کردن لباس با رنگ غذا

رنگ کردن لباس با رنگ غذا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

آموزش تهیه سالاد ذرت

در فصل گرما و تابستان برای گرم‌تر نشدن خانه بهتر است از غذاهایی برای شام استفاده کنید که هم مفید باشد و هم راحت تهیه شود و بتوانید به آسانی بدون گرم شدن خانه این غذا را تهیه کنید. پیشنهاد مجله صورتی‌ها به شما استفاده از دو سالاد جدید برای مهمانی و شام است که هم بسیار برای بدن مفید می‌باشد و هم چون غذای سبکی است بعد از خوردن سالاد می‌توانید به راحتی بخوابید.


۱- در ابتدا با طرز تهیه سالاد ذرت آشنا می‌شیم این سالاد بسیار خوشمزه است. این سالاد ، یک سالاد جدید برای مهمانی و شام می‌باشد.

آموزش تهیه سالاد ذرت ، سالاد جدید برای مهمانی و شام

سالاد جدید برای مهمانی و شام

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

متن های زیبا در مورد ارزش زن

جایگاه زنان در ایران بسیار بالا است ولی تا وقتی خود زنان ایران زمین این موضوع را باور نداشته باشند به جایی نخواهند رسید. هر خانم و یا دختری باید عزت نفس و اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند به جایی که می‌خواهد دست پیدا کند، همه محدودیت‌ها را کنار بزند. زن بودن هم اصول و چهارچوبی دارد که بعد از دانستن این چهارچوب راحت‌تر می‌توان هدف‌ها را تعیین کرد و به نتیجه رسید. در این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها، متن های زیبا در مورد ارزش زن را می‌خوانید. به امید این که همه زنان جایگاه خود را بشناسند و به آن افتخار کنند. همراه ما باشید.

متن های زیبا در مورد ارزش زن

متنهای زیبا در مورد ارزش زن

یک زن گرانبهاترین اعجاز خداست
برای داشتنش باید وضوی باران گرفت
و به نام عشق، شبنم وار بر عطر او سجده کرد
و هزار هزار گل سرخ را تسبیح لحظه هایش نمود
او اجابت میکند، عشقی بالاتر از خورشید
و زیباتر از مهتاب را
و تنها یک زن میداند آیین دوست داشتن را
و آنقدر زیبا هدیه میکند این عشق را که سیراب شوی
آری میدانی که او
الهه ی عشق است
و بهشت کمترین سرزمین اوست
تقدیم به همه ی مادران، زنان و دختران سرزمینم

ما زنها رسم خوبی داریم
زمان سختی شروع می کنیم به کوتاه کردن
کوتاه کردن ناخن ها، موها، حرف ها و رابطه ها
جمله زیبای ویرجینیا وولف برای خانم ها

♥ ♥ ♥ متنهای زیبا در مورد ارزش زن ♥ ♥ ♥

هرگز زنت را تحقیر نکن
چون بار بیماری اش را سالها باید به دوش بکشی.

هرگز به زنت بی اعتنایی نکن
چون سالها باید بی توجهی اش را تحمل کنی.

هرگز به زنت پرخاش نکن
چون سالها سکوت مرگبارش را باید طاقت بیاوری.

هرگز از محبت به روح او غافل نباش
چون سالها باید در بستری سرد بخوابی.

هرگز او را مقابل دیگران کوچک مکن
چون به بزرگی یاد کردن از تو را فراموش میکند.

هرگز نقص هایش را بازگو نکن
چون از تو در نهان متنفر خواهد شد.

هرگز انتقاد و شکایت او را مسخره نکن
چون از تو برای همیشه ناامید میشود.

هرگز به رویاهایش نخند. اگر نمیتوانی براورده شان کنی
چون یا افسرده میشود و اگر شهامت داشته باشد خودکشی میکند.

هرگز زنت را اسیر خانه و فرزند نکن
چون اینگونه او را بیصدا کشته ای و فقط قانون تو را مجرم نمیداند.

خود را با زنت برابر بدان. در همه چیز
وگرنه فرقی با یک زندانبان نخواهی داشت.

“تهمینه میلانی”

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

متنهای زیبا در مورد ارزش زن

متن های زیبا در مورد ارزش زن

زن بودن خیلی قشنگه
چیزیه که شجاعت تموم نشدنی می خواد، جنگی که پایان نداره

خیلی باید بجنگی تا بگی وقتی حوا سیب ممنوعه رو چید گناه به وجود نیومد
اون روز یک قدرت با شکوه بوجود اومد که بهش می گن نافرمانی.

اوریانا فالاچی، از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

برگرفته از مطلب متن های زیبا در وصف زن از مجله صورتی‌ها 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده

مدل لباس مخمل مجلسی

مدل لباس مخمل مجلسی یکی از انواع مدل‌های لباس‌ پرطرفدار و محبوب در بین بانوان و دختران است. این مدل لباس در انواع طرح‌های ساده و کار شده دوخته می‌شود که انتخاب طرح و رنگ لباس مخمل مجلسی بستگی به سلیقه‌ی هر فرد داد. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها برای شما مدل‌های مختلفی از مدل لباس مخمل مجلسی ۲۰۱۸ را آماده کرده‌ایم که امیدواریم این مدل‌ها را پسندیده و برای مراسمات مختلف استفاده کنید.

مدل لباس مخمل مجلسی

مدل لباس مخمل مجلسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیدا علیزاده