تزیین ژله برای شب یلدا موضوعی است که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم و ایده‌های جالبی را نیز به همراه آموزش برای شما آماده کرده‌ایم تا شما نیز در تزیین ژله شب یلدا خود بهترین ایده‌ها را انتخاب کنید.

صورتی‌ها: یکی از جشن‌های بزرگ و همه‌گیر ایرانی جشن شب یلدا می‌باشد که خانواده‌ها را دور هم جمع می‌کند. در دورهمی‌های این رویداد بزرگ تنقلات زیادی تزیین و آماده خورده شدن می‌شوند تا یک شب به یاد ماندنی ساخته شود. یکی از این خوراکی‌های خوشمزه‌ شب یلدا، ژله است که محبوب کودکان و حتی بزرگسالان نیز می‌باشد. ولی سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه ژله را سرو کنیم تا یادآور شب یلدا باشد و زیبا دیده شود. تزیین ژله شب یلدا نیز برای خود دغدغه‌ای است. بهتر قبل ازتزیین ژله شب یلدا ایده‌های جالب آن را مشاهده کنید و بر اساس آن‌ها ژله شب یلدای خود را تزیین کنید.

ایده‌های تزیین ژله شب یلدا

ایده‌های تزیین ژله شب یلدا به همراه آموزش

ایده‌ی شیک و زیبای تزیین ژله شب یلدا

تزیین شیک و زیبای ژله شب یلدا 

برای تهیه این ژله در ابتدا باید ظرف مناسبی مانند شکل بالا را انتخاب کنید سپس ژله‌ی سبز رنگ را تهیه کنید و ۲ سوم ظرف را پر کنید و داخل یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد بعد از اینکه ژله‌ی سبز رنگ تقریبا خودش را گرفت ولی چسبناک بود ژله‌ی قرمز را آماده کنید و اجازه دهید کمی سرد شود سپس روی ژله‌ی سبز رنگ بریزید. بعد از این‌که ژله کاملا خودش را گرفت و آماده‌ی سرو شود با استفاده از پنبه قسمت بالای ظرف‌ها را خیس کنید و داخل ظرفی ترافل بریزید و سر ظرف خیس شده را داخل ظرف ترافل کنید تا مانند شکل تزیین شود.

جدیدترین تزیین ژله شب یلدا

جدیدترین تزیین ژله برای شب یلدا

برای داشتن این تزیین در ابتدا ظرف مناسبی را انتخاب کنید و سپس ژله‌ی سبز رنگ را آماده کنید و در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد وقتی ژله خودش را گرفت با استفاده از سرنگ و خامه سبز رنگ طرح هندوانه را داخل ژله تزریق کنید و سپس ژله‌ی سفید رنگی تهیه کنید و روی ژله‌ی سبز رنگ بریزید بعد از این که ژله‌ی سفید نیز خودش را گرفت ژله‌ی قرمز را آماده کنید و روی ژله سفید رنگ بریزید و اجازه دهید خودش را بگیرد بعد از این‌که خودش را گرفت با استفاده از هندوانه و یا بستنی قرمز رنگ ژله را تزیین کنید.

ژله برای شب یلدا

ژله برای شب یلدا

با استفاده از شیر می‌توانید ژله‌های متفاوت و رنگارنگی را تهیه کنید. مانند تصویر بالا در ابتدا ژله آلوورا را همراه با شیر تهیه کرده و داخل لیوان‌های مورد نظر بریزید و به ترتیب رنگ‌های مورد نظر را اضافه کنید.

تزیین ژله برای شب یلدا

تزیین ژله شب یلدا

انار از میوه‌های خوشمزه و زیبای زمستان است که در شب یلدا نیز طبق رسوم در سفره قرار می‌گیرد، اگر می‌خواهید هم دسر و هم انار در سفره شب یلدای خود داشته باشید، تهیه ژله انار به شکل‌های مختلف می‌تواند بهترین ایده برای شما باشد.

https://suratiha.com