یکی از بهترین روزهای سال که در این روز جشن بزرگ و باشکوهی برپا می‌شود روز پدر است. همه باید در این روز خاص و ویژه از زحمات پدران که سال‌ها برای فرزندان خود زحمت کشیده‌اند تشکر و قدردانی کنند.  برای این کار شما کارهای متفاوتی می‌توانید انجام دهید از جمله این کارها این است که شما کیکی را به این مناسبت تهیه کنید و در کنار کیک نیز کادوی ویژه‌ای برای پدر خود خریداری کنید. اگر دوست دارید در این روز زیبا کیک مخصوص روز پدر را تهیه کنید. در این مطلب از مجله  صورتی‌ها با ما همراه باشید تا عکس کیک مخصوص روز پدر را مشاهده کنید و تزیین کیک روز پدر را خودتان برعهده بگیرید.

عکس کیک مخصوص روز پدر

عکس کیک مخصوص روز پدر

آموزش تزیین کیک روز پدر:

برای تزیین کیک روز پدر راه‌های متفاوتی وجود دارد که شما با توجه به سلیقه و هنر خود باید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. اولین روش برای تزیین کیک، تزیین با خامه است که نیاز به مهارت کار با خامه و گیف قنادی دارد. دومین روش برای این کار تزیین کیک روز پدر با خمیر فوندانت است که برای تزیین کیک با خمیر فوندانت نیاز چندانی به مهارت‌های خاص ندارید و می‌توانید با تهیه قالب‌ و خمیر فوندانت کیک خود را تزیین کنید ولی باید کمی ریز بین باشید. اما روش سوم برای تزیین کیک مخصوص روز پدر تزیین با لوازم تزیینی قنادی است که به راحتی می‌توانید از مغازه‌های لوازم قنادی خریداری کرده و کیک خود را به زیبایی برای روز پدر تزیین کنید.

تزیین کیک روز پدر

عکس کیک مخصوص روز پدر

برای تزیین کیک روز پدر می‌توانید از نمادهای ویژه‌ای استفاده کنید که مخصوص مردان است و کیک را خاص و ویژه جلوه می‌دهد مثلا یکی از نمادهای معروف که بیشتر از آن استفاده می‌کنند سبیل و کلاه مردانه است که این نماد را می‌توانید از لوازم قنادی فروشی‌ها خریده و یا خودتان در خانه با شکلات این نماد را بسازید و برای تزیین کیک از آن بهره‌مند شوید.

https://suratiha.com/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%DA%A9%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%BE%D8%AF%D8%B1/