با فرا رسیدن عید نوروز و سال نو خانواده‌ها به فکر تهیه خنچه عید نوروز برای فرزندان خود می‌افتند و دوست دارند که خنچه‌ی نوروز را به نحو احسنت و بی‌نظیر تزیین کنند. یکی از اصلی‌ترین اجزای خنچه عید نوروز آجیل می‌باشد که باید به زیبایی تزیین شود تا بتواند عیدی خوبی برای فرزند محسوب شود. به همین دلیل در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها ایده‌های تزیین آجیل عید برای عروس را آماده کرده‌ایم که امیدواریم این تزیینات را بپسندید و برای فرزندان خود تهیه کنید. با ما همراه باشید.

آجیل عید برای عروس

تزیین آجیل عید برای عروس

برای تهیه آجیل عید نوروز برای عروس می‌توانید آجیل‌های تزیین شده آماده را خریداری کنید ولی به شما پیشنهاد می‌کنیم این کار را انجام ندهید و تزیین آجیل عید برای عروس را خودتان برعهده بگیرید چون در داخل آجیل‌های تزیین شده آماده معمولا از آجیل‌های مخلوط و قدیمی استفاده می‌کنند که دارای مرغوبیت نیستند ولی شما می‌توانید با تهیه آجیل‌های تازه تزیینات زیبایی را انجام دهید. در ادامه با انواع تزیین آجیل عید برای عروس آشنا شوید.

ایده‌های تزیین آجیل عید برای عروس

انواع تزیین برای آجیل عید نوروز:

  1. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب یک ظرف زیبا آجیل مخلوط شده را داخل ظرف بریزید و با شکلات و مسقطی آن را تزیین کنید.
  2. روی کاغذ طرحی را بکشید و دیواره‌هایی برای طرح ایجاد کنید و سپس در هر خانه‎ی طرح مغزهای متفاوتی را بریزید تا آجیل زیبایی داشته باشید.
  3. می‌توانید ظرف‌های چوبی خریداری کنید که مخصوص آجیل هستند و به زیبایی آجیل را داخل آن بریزید.