یکی از بهترین هدایایی که در روز مرد می‌توانید به همسر خود تقدیم کنید پخت و تزیین کاپ کیک و یا کیک است. کاپ کیکی که خودتان برای آن زمان گذاشته و با عشق پخته باشید. اما اگر در انتخاب گزینه‌های بین کاپ کیک و یا کیک دچار تردید هستید بهتر است توجه کنید تهیه‌ و تزیین کاپ کیک بسیار آسان‌ و راحت‌تر از کیک است و شما می‌توانید زمان کمتری نیز برای پخت و تزیین آن صرف کنید. به همین منظور در این مطلب از مجله صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز ایده‌ های تزیین کاپ کیک روز مرد را آماده کردیم. اگر کاپ کیک را به کیک روز مرد ترجیح دادید می‌توانید از این ایده‌های تزیین بهره‌مند شوید.

ایده‌های تزیین کاپ کیک روز مرد

کاپ کیک روز مرد

برای تزیین کاپ کیک روز مرد می‌توانید از نماد سبیل و یا کروات و پیراهن مردانه استفاده کنید که معمولا این نماد‌ها به صورت کاکائو در لوازم قنادی‌ها وجود دارد ولی اگر دوست دارید خودتان تهیه کنید می‌توانید با استفاده از چند روش متفاوت این نمادها را تهیه کنید.

۱- اگر کار با مواد خوراکی برای‌تان سخت است می‌توانید به راحتی با استفاده از مقوا نمادی را تهیه کنید و روی نخ دندان نصب کرده و بعد روی کاپ کیک بگذارید.

۲- قالبی را به شکل نماد دلخواه خود تهیه کنید و با استفاده از کاکائوی ذوب شده به نماد خود دست یابید.

۳- با استفاده از خمیر فوندانت نیز به راحتی می‌توانید کاپ کیک خود را با نمادهای روز مرد تزیین کنید.

کاپ کیک روز مرد

کاپ کیک روز مرد

در ادامه نمونه‌های زیبا و جذابی از کاپ کیک مخصوص روز مرد را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با الگوبرداری از این تصاویر بعد از پخت کاپ کیک با طعم دل‌خواه خودتان و سلیقه‌ی همسرتان به تزیین با سلیقه و خلاقیت خود بپردازید.

  • دقت کنید که بعد از خنک شدن کاپ کیک‌ها باید شروع به تزیین کاپ کیک کنید چون در صورت گرم بودن کاپ کیک، خامه با گرمای کیک خراب می‌شود.