در بسیاری از کشورهای دنیا، زوج‌های خوشبخت سالگرد ازدواج خود را جشن می‌گیرند. این جشن بنا به سلیقه افراد می‌تواند به صورت دو نفره در یک رستوران شیک برگزار شود و یا به صورت مهمانی مفصل. جشن سالگرد ازدواج به هر صورتی‌ هم که برگزار شود باید کیکی مخصوص برای آن تهیه شده و مورد استفاده قرار گیرد. در این مطلب از صورتی‌ها گالری مدل کیک سالگرد ازدواج ۲۰۱۸ را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مشاهده این تصاویر بتوانید زیباترین کیک را برای مراسم سالگرد ازدواج خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

مدل کیک سالگرد ازدواج

مدل کیک سالگرد ازدواج

انتخاب مناسب کیک برای سالگرد ازدواج بسیار مهم است چون این کیک نشانگر عشق و علاقه‌ی بیشمار شما به همسرتان خواهد بود، به همین دلیل در هنگام انتخاب کیک سالگرد ازدواج بهتر است مدل‌های مختلف آن را مشاهده کنید. اما اگر شما فردی هستید که می‌توانید کیک‌های خوشمزه و زیبایی را در خانه تهیه کنید پس بهتر است خودتان دست به کار شده و عشق خود را اینگونه به همسرتان با این کیک به اثبات برسانید.

مدل کیک سالگرد ازدواج ۲۰۱۸

تزیین کیک به مناسبت سالگرد ازدواج

اگر می‌خواهید خودتان کیک سالگرد ازدواج را تهیه کنید در ابتدا یک کیک اسفنجی تهیه کرده و سپس با استفاده از چاقو کیک را برش دهید و لابه‌لای آن را با خامه، گردو، مو و .. پر کنید. سپس روی کیک را با خامه و یا خمیر فوندانت بپوشانید و با توجه به مدل‌های مختلف تزیین کیک، آن را تزیین کنید.

ایده تزیین کیک سالگرد ازدواج

ایده تزیین کیک سالگرد ازدواج

بانوان کدبانو و هنرمند همیشه نگران خراب شدن کیک‌شان در هنگام تزیین هستند. اما شما باید مطمئن باشید که می‌توانید بهتر از هر قنادی حرفه‌ای کیک خانگی تزیین کنید و در مراسمات مختلف هنر خود را به نمایش بگذارید. تنها کاری که باید انجام دهید مشاهده دقیقه تصاویر کیک تزیین شده و داشتن وسیله‌های قنادی است.

مدل کیک سالگرد ازدواج ۲۰۱۸

مدل کیک سالگرد ازدواج 2018

تزیین کیک با خمیر فوندانت در لحظه اول ممکن است کمی سخت و دشوار به نظر بیاید ولی باید شروع به کار کنید تا در حین کار پی ببرید که چقدر کار کردن با خمیر فوندانت راحت‌تر و آسان‌تر از خامه است و در نهایت نیز زیبایی کیک تزیین شده با فوندانت بسیار بیشتر از کیک تزیین شده با خامه خواهد بود.

https://suratiha.com