با فرا رسیدن ماه آذر کم کم خانم‌های خانه‌دار به فکر شب یلدا می‌افتند و به دنبال ایده‌های ناب برای تزیینات شب یلدا می‌گردند تا در این شب به یاد ماندنی یک تزیین خاص و ناب برای مهمانان خود داشته باشند. یکی از میوه‌های شب یلدا انار قرمز است که به روش‌های گوناگون می‌توان این میوه‌ی خوشمزه را تزیین کرد. با مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها همراه باشید تا ایده‌های ناب تزیین انار شب یلدا را ببینید و برای شب یلدای خود اناری زیبا تزیین کنید.

تزیین انار شب یلدا

در شب یلدا برای انار تزیینات مختلفی می‌توان انجام داد و این تزیینات بسته به سلیقه‌ی شما و نوع استفاده از انار دارد مثلا اگر شما انار را برای عروس خانومی می‌خواهید تزیین کنید می‌توانید بر حسب سلیقه این انار را به صورت دسته گل تزیین کنید و یا هر مدلی که دوست دارید در ادامه ایده‌های مختلف تزیین انار شب یلدا را ببینید.

ایده‌های جدید برای تزیین انار شب یلدا

تزیین انار شب یلدا

تزیین انار شب یلدا

تزیین انار شب یلدا

این تزیین ساده بیشتر مناسب افرادی است که در شب یلدا مهمان دارند و می‌خواهند با انار از آن‌ها پذیرایی کنند.

تزیین انار شب یلدا

تزیین انار شب یلدا

افراد زیادی در شب یلدا دوست دارند از مهمانان خود به صورت سنتی و قدیمی پذیرایی کنند و در خانه خود کرسی بنا کرده و روی کرسی خوراکی‌های بسیاری قرار می‌دهد که یکی از این خوراکی‌های خوشمزه، انار دون شده است. انار دون شده را داخل سینی بریزید و یا اگر می‌خواهید تزیین خاصی روی آن انجام دهید، می‌توانید قالبی را انتخاب کرده و انارهای دون شده را داخل قالب بریزید و سپس روی سینی برگردانید و زیبای بیشتری به انارهای خود ببخشید.

تزیین انار شب یلدا برای کودکان

تزیین انار شب یلدا

تزیین ساده انار

تزیین ساده انار

برخی افراد حساس هستند و دوست دارند میوه‌هایی را میل کنند که فقط خودشان آن را خرد کرده و یا دون کرده‌اند، اگر شما مهمانی با این ویژگی دارید بهتر است انارهای خود را دون نکرده و به صورت تک نفره فقط برش دهید تا هم میوه خود را تزیین کرده و هم بتوانید از مهمانان حساس خود پذیرایی کنید.

https://suratiha.com