با فرا رسیدن روز مادر همه‌ی فرزندان برای قدردانی و تشکر از مادران خود به فکر تهیه‌ی هدیه‌ای بی‌نظیر می‌افتند و دوست دارند در این روز فرخنده مادر خود را با هدایای باارزش و مختلف شاد کنند. ولی باید این نکته را بدانید که مادران از شما انتظار کادوهایی گران قیمت و بی‌نظیر ندارند و همین که در این روز فرخنده در کنار آن‌ها باشید هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای آن‌ها است. اما اگر می‌خواهید مادر خود را سوپرایز کنید پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر تهیه‌ی کادو در این روز زیبا به مادرتان اجازه ندهید دست به انجام کاری بزند و در این روز شما دست به کار شوید و سفره‌ی زیبایی برای این روز تدارک ببنید. با ما همراه باشید تا ایده‌های تزیین میز برای روز مادر را مشاهده کنید و از این ایده‌ها برای تزیین سفره روز مادر استفاده کنید.

ایده های تزیین میز برای روز مادر

ایده‌های تزیین میز برای روز مادر

روز مادر روز بسیار فرخنده‌ای است که در کشور ایران، این جشن باشکوه در روز میلاد حضرت فاطمه برگزار می‌شود. در این روز فرخنده در بسیاری از خانه‌ها سفره‌های رنگین به این مناسبت پهن می‌شود و خانواده‌ها با شادی و خوشحالی این روز را در کنار هم جشن می‌گیرند پس بهتر است برای زیباتر شدن جشن‌هایتان در این روز از شیرینی‌های مختلف، گل‌های رنگارنگ در تزیین سفره برای روز مادر استفاده کنید.

ایده تزیین میز شیک برای روز مادر

ایده تزیین میز شیک برای روز مادر

برای تزیین میز به مناسبت روز مادر ایده‌های بسیار متفاوتی وجود دارد که هر شخصی متناسب با سلیقه‌ی خود می‌تواند تزیینات متفاوتی انجام دهد. اما اگر می‌خواهید مادر و یا همسر خود را بسیار شاد کنید، سعی کنید مطالبق با سلیقه‌ی او میز را تزیین کنید و از ظروفی که او بیشتر دوست دارد برای چیدمان سفره استفاده کنید. همچنین مناسب‌ترین محل برای فرد مورد نظر در میز را انتخاب کرده و با یک عکس یادگاری و یا یک متن زیبا او را سوپرایز کنید و مطمئن باشید که این کارهای کوچک و ریز می‌تواند زیباترین هدیه برای بانوان باشد.

تزیین میز غذا برای روز مادر

تزیین میز غذا برای روز مادر

https://suratiha.com/%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1/