در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها معرفی کتاب سکوت قدرت درون گراها است را آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه خلاصه و قسمت کوتاهی از این کتاب، کتاب سکوت قدرت درون‌گراها را خریداری کرده و مطالعه فرمایید بخصوص اگر شما نیز جزو افراد درون‌گرا هستید این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.

معرفی کتاب سکوت قدرت درون گراها

معرفی کتاب سکوت

معرفی کتاب:

کتاب سکوت قدرت درون‌گراها پرفروش‌ترین‌ کتاب لیست نیویورک‌تایمز و پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه‌های خلاقیت و نبوغ، روانشناسی رفتاری، روابط بین فردی، مدیریت و… است. کتاب سکوت حاوی اطلاعات بسیار مفید و حاصل تحقیقاتی جامع دربارۀ قدرت سکوت و مزیت‌های برخورداری از زندگی غنی درون است. حتی در برون‌گراترین جوامع، حداقل یک سوم افراد درونگرا هستند. سوزان کین در کتاب قدرت سکوت قدرت درونگراها، نشان می‌دهد تاکنون چه میزان قدرت این افراد دست کم گرفته شده و این موضوع چقدر می‌تواند برای جامعه مضر باشد. در ادامه با این کتاب آشنا خواهید شد.

خلاصه‌ای از کتاب سکوت قدرت درون گراها:

از نگاه روانشناسان، انسان‌ها به دو دسته درون‌گرا و برون‌گرا تقسیم می‌شوند. کتاب سکوت نیز در مورد افراد درون‎گرا می‌باشد. سوزان کین در این کتاب تاکید دارد که درون‌گرایی و برونگرایی دو الگوی بسیار متفاوت رفتاری و شخصیتی هستند که به یک اندازه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند در دنیای ما اثربخش و تاثیرگذار باشند.

در این کتاب خانم سوزان کین داستان‌های بسیار جالبی را روایت کرده است که در پایان کتاب متوجه خواهید شد که افراد ویژگی‌های جالبی نظیر درون‌گرایی دارند. به عنوان مثال زن سیاه پوستی که باعث شعله ور شدن جنبش مدنی آمریک شد یک فرد درون‌گرا بود. در کتاب سکوت قدرت درون‌گراها با اشاره به داستان‌ها و افراد مختلف نویسنده سعی دارد به خواننده بیاموزد که درونگرا بودن می‌تواند یک قدرت محسوب شود و این نوع سبک زندگی هیچ ایرادی ندارد.


ادامه مطلب در لینک زیر:


https://suratiha.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%aa-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d9%88%d9%86-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7/