برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم عروسی یکی از سخت‌ترین و استرس‌آورترین کارها برای هر زوج جوانی به شمار می‌رود. در این میان انتخاب مدل مو و آرایش عروس از کارهایی است که معمولا به آرایشگر سپرده می‌شود و در آخر کار نتیجه برای اکثر عروس خانوم‌ها رضایتمند نمی‌باشد. به همین سبب بهتر است قبل از مراسم عروسی مدل مو و آرایش خود را خودتان انتخاب کنید تا از نتیجه کار راضی باشید. اما انتخاب مدل موی عروس نیاز به وسواس بسیار بالایی دارد. به همین سبب بهتر است نکاتی را رعایت کنید. در ادامه با مطالعه راهنمای انتخاب مدل موی عروس می‌توانید به این نکات مهم پی برده و برای انتخاب مدل موی خود از این نکات بهره‌مند شوید. با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب مدل موی عروس

راهنمای انتخاب مدل موی عروس

اصلی‌ترین دغدغه‌ی زوج‌های جوان در روز عروسی، ظاهر زیبا و منحصر به فرد عروس و داماد است که در این میان عروس خانوم بیشتر از آقای داماد به ظاهر خود اهمیت می‌دهد. به همین جهت انتخاب مدل موی عروس متناسب با چهره عروس انتخابی بسیار سخت و مهم است که اگر مطابق با سلیقه‌ی عروس خانوم نباشد جشن عروسی برایش لذت‌بخش و شیرین نخواهد بود. به همین سبب قبل از سپردن آرایش مو به آرایشگر خود، نمونه‌های مناسبی برای خود انتخاب کرده و با آرایشگر خود مشورت کنید و یکی از مدل‌ها را برگزینید. همراه ما باشید با راهنمای انتخاب مدل موی عروس.

۱- آرایش مو برای صورت‌های گرد:

اگر شما دارای صورتی گرد هستید، از عقب بردن کامل موها و بیرون گذاشتن گوش‌هایتان دوری کنید، زیرا این حالت مو چهره شما را به مراتب گردتر از آنچه هست نشان می‌دهد. برای صورت‌های گرد، باید موها را در قسمت بالای سر عقب برده و موهای اطراف صورت را بر روی چهره انداخت، به طوری که با موهای اطراف صورت تا حدودی گوش‌ها و قسمتی از گونه پوشانده شود. اگر موهای شما پر پشت نیست برای پر پشت نشان دادن موها و همچنین کشیده شدن چهره، بهتر است موهای بالای پیشانی را کمی پوش داده و قسمتی از آن را روی سر جمع کنید.

راهنمای انتخاب مدل موی عروس

۲- آرایش مو برای صورت‌های گلابی شکل:

افراد دارای چهره‌های گلابی نباید موهای خود را خیلی کوتاه کرده و بدون پیچ و تاب آرایش کنند همچنین برای این افراد موهای بلند با فرق راست نیز توصیه نمی‌شود. این افراد باید عرض چهره خود را با پهنای صورت در ناحیه‌ی فک خود مقایسه کنند و موها را بالای سر خود جمع کرده و آن‌ها را پوش دهند تا موهایشان پرپشت‌تر جلوه دهد. در ضمن باید سعی کرد در این افراد موها، دارای حالت‌های مشخص باشد و در پایین صورت موها به شکل دو نیم دایره از پشت گوش‌ها روی گونه بیاید.


ادامه مطلب در لینک زیر:


https://suratiha.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%d9%88%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3/