معمولا رمان‌هایی با ژانر عاشقانه طرفداران بسیاری در میان دختران و بانوان داشته و بیشتر بانوان دوست دارند به جای مطالعه کتاب‌های علمی به مطالعه رمان‌های عاشقانه بپردازند تا خود را در یک دنیای عاشقانه احساس کنند. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها رمان فقط فریاد نزن را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. این رمان نیز موضوعی عاشقانه دارد. برای دانلود رمان فقط فریاد نزن به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان فقط فریاد نزن

دانلود رمان فقط فریاد نزن

رمان فقط فریاد نزن رمانی با ژانر عاشقانه و کل کلی است که توسط مریم رمضانی در ۴۶۸ صفحه با قلمی بسیار روان نوشته شده است. در ادامه خلاصه و قسمت کوتاهی از این رمان را می‌خوانید. با ما همراه باشید.

خلاصه‌ای از رمان فقط فریاد نزن:

رمان فقط فریاد نزن داستان زندگی دختری به نام هیلدا است که در خانواده‌ای فقیر زندگی می‌کند. هیلدا در سنین کوچک مجبور می‌شود به دلیل بی‌پولی پدرش تن به ازدواج با مردی پنجاه ساده به نام احسان بدهد. احسان مردی است که همسرش را طلاق داده و همراه با دو فرزندش زندگی می‌کند. در این میان احسان برای ازدواج با هیلدا پول بسیار زیادی به پدر هلیا می‌دهد. هیلدا با احسان ازدواج کرده و به عمارت احسان پا می‌گذارد و همراه با احسان و دختر و پسرش زندگی می‌کند….


ادامه مطلب در لینک زیر:

https://suratiha.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%81%d9%82%d8%b7-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%af-%d9%86%d8%b2%d9%86/