در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها بنا به درخواست کابران عزیز رمان عاشقانه انتخاب اشتباه را همراه با لینک دانلود مستقیم رمان آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مطالعه خلاصه و قسمت کوتاهی از این رمان جذاب، به دانلود رمان انتخاب اشتباه بپردازید و از خواندن آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.

دانلود رمان انتخاب اشتباه

دانلود رمان انتخاب اشتباه

خلاصه‌ای از رمان انتخاب اشتباه:

رمان انتخاب اشتباه ماجرای زندگی دختری ساده به نام محیا است که از نظر خودش زندگی بسیار عادی دارد. محیا دختری بسیار عاشق است اما عشقی نه چندان درست و عشقی اشتباه.. عشقی که نه تنها زندگی خود مهیا را دگرگون می‌کند بلکه زندگی دیگر افراد را نیز به بازی می‌گیرد… 

دانلود رمان انتخاب اشتباه

بخشی از رمان انتخاب اشتباه:

گوش کن ببین چی بهت می‌گم عقد سروش یعنی پایان همه‌چی…به خودت نگاه کن…حقیر…حقیر و حقیر! حتی فکرشم نمی‌کردم که یه روز شرمنده‌ام کنی…تو محیا…ساکت میشی و خوش و خرم می‌ری تو مراسم پسر خاله‌ات همون‌جا احساس بچه گونه‌ات رو چال می‌کنی مبادا جلوی خانواده‌ی کیان خجالت زده بشیم…اصلا نمی‌خوام نامزدت چیزی بفهمه!

قرار گرفتن سریع دست بابا را روی دستش به نشانه‌ی سکوت دیدم مامان با نگاهی دلخور رو گرداند سکوت ادامه داشت تا رسیدن به عمارت خانواده‌ی کیان… چقدر از این خانواده متنفر بودم… پیاده شدنمان و رفتنمان به سمت ساختمان با غرغرهای پنهانی مامان ادامه داشت نفسم را تازه کردم شاید هیچ‌کس حال مرا نمی‌فهمید… من به قصد نابودی آمده بودم ولی خودم خوب می‌دانستم پایین کشیدن عسل کیان کار ساده‌ای تیست دختر چاپلوسی که با زبان نرمش خودش را به دیگران می‌چسباند اما دل مرا بهم می‌ریزد. شلوغی سالن با دیدن سروش و دست گره کرده‌ی دختر قرمز پوش کنارش میان بازوهایش به چشمم نیامد هرگز کسی غیر از آن‌ها را نمی‌دیدم … خدا می‌دانست که تلافی تمام گریه‌های هر روزه‌ام را پس می‌گرفتم،


https://suratiha.com