با فرا رسیدن فصل زمستان، سرما نیز از راه می‌رسد و باید برای این فصل پالتویی خریداری شود که بتواند از بدن در برابر سرما محافظت کند. در این میان دختران شیک‌پوش همیشه به دنبال مدل‌های زیبا و به روز هستند تا همیشه و در همه جا بدرخشند. به همین دلیل در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز گالری مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸ را اماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند قرار گیرند.

نکات مهم برای انتخاب پالتو زمستانی

نکات مهم برای انتخاب پالتو زمستانی

۱- وقتی برای خرید پالتو می‌روید ابتدا رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید، تا بتوانید در ست کردن پالتو جدید نیز بسیار راحت باشید.

۲- قبل از خرید پالتو و یا هر لباس دیگری سعی کنید اندام خود را بشناسید و ضعف‌ها و نقاط قوت اندام‌تان را تشخیص دهید، سپس مدل پالتو را بر اساس ضعف‌ها و نقاط قوت اندام‌تان انتخاب کنید به طوری که لباس انتخاب شده ضعف‌های اندام‌تان را بپوشاند و نقاط قوت را بیشتر در معرض دید قرار دهد.

۳- فاکتور دیگر در انتخاب پالتو آب و هوای شهری است که در آن زندگی می‌کنید مثلا اگر در شهر کوهستانی زندگی می‌کنید سعی کنید از پالتوهایی با جنس کلفت انتخاب کنید تا در سرمای زمستان با پالتوی جدید سردتان نشود.

۴- وقتی برای خرید پالتو می‌روید باید بدانید که ممکن است در مواقعی مجبور شوید مانتویی از زیر پالتو بپوشید پس قد پالتو مهم است پالتویی را انتخاب نکنید که از تمام مانتوهایی که دارید کوتاه‌تر باشد.

۵- معمولا دختر خانم‌ها و خانم‌های باسلیقه هر سال یا هر چند سال یک بار پالتویی خریداری می‌کنند پس توجه کنید پالتویی که می‌خرید از جنس خوبی باشد تا بتوانید سال‌ها بعد نیز از این پالتو استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی برای شما:

♦ از شکستگی مو در زمستان جلوگیری کنید

 

در ادامه با ما همراه باشید و گالری مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸ را مشاهده کنید.

مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸

در سال 2018 این مدل پالتوها را بیشتر خواهید دید

مدل پالتو ترکیه ۲۰۱۸ با ترکیب رنگ سفید مشکی اسپورت

مدل پالتو جدید ترکیه 2018

پالتو مجلسی زنانه و دخترانه ترکیه

پالتو مجلسی زنانه و دخترانه ترکیه

پالتو ترکیه ۲۰۱۸

پالتو ترکیه 2018

جدیدترین مدل پالتو ۲۰۱۸

جدیدترین مدل پالتو 2018

مدل پالتو ترکیه به علت مرغوبیت جنس و همچنین دوخت عالی در بین خانم‌ها و دختران جوان طرفدار بسیاری پیدا کرده است، همچنین دلیل انتخاب مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸ می‌تواند خاص بودن این نوع پالتوها باشد که کمتر کسی این پالتوها را تهیه می‌کند. پالتو ترکیه معمولا در سبک‌های مختلفی وجود دارد این سبک‌ها عبارتنداز: مجلسی – اسپرت – کلاسیک – هیپ هاپ، رسمی اداری و … که باید با توجه به استایل خود یکی را برگزینید. سعی کنید برای خودتان یک استایل داشته باشید و همیشه از آن پیروی نمایید.

مدل پالتو جدید ترکیه را می‌توانید با شلوار جین و کفش اسپرت هم ست کنید به شرطی که اصول ست کردن لباس را رعایت کرده باشید. از لحاظ ترکیب رنگ باید دقت کافی داشته باشید، زیرا اهمیت زیادی دارد.

مدل پالتو جدید ترکیه به همراه شلوار جین زنانه

مدل پالتو جدید ترکیه

مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸

جدیدترین مدل پالتو ترکیه

مدل جدید پالتو دخترانه

مدل جدید پالتو دخترانه

مدل پالتو دخترانه ۲۰۱۸

مدل پالتو دخترانه 2018

مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸

جدیدترین مدل پالتو جدید ترکیه 2018

مدل پالتو جدید ترکیه

مدل پالتو جدید ترکیه

مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸

مدل پالتو دخترانه ترکیه

مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸

مدل جذاب پالتو دخترانه

گالری مدل پالتو جدید ترکیه ۲۰۱۸ به پایان رسید امیدواریم این مدل‌ پالتو‌ها مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. منتظر نظرات و پیشنهاداتتان هستیم.

https://suratiha.com