میز خاطره، همانطور که از اسمش پیداست، میزی است که به عنوان دکور در منزل استفاده می‌گردد. تفاوت این میز با بقیه میزهای تزیینی این است که در این میز خاطرات خانواده گنجانده می‌شود. میز خاطرات ممکن است گرد، مربع، مستطیل و … باشد که بهتر است یک رومیزی زیبا روی آن بیندازید و سپس وسایلی که به عنوان خاطره برای شما شمار می‌روند را روی این میز قرار دهید. مثلا یک آباژور قدیمی، قاب‌های عکس یادگاری خانوادگی، کتاب‌هایی که هدیه گرفته‌اید و … هر وسایلی که برای شما به عنوان خاطره‌ای از گذشته به جای مانده است. در ادامه این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها، گالری از مدل میز خاطره را مشاهده می‌کنید. همراه ما باشید.

مدل میز خاطره

مدل میز خاطره چوبی

می‌توانید روی میز خاطره، انواع کتاب‌های جدید و قدیمی را قرار دهید، تا هم دم دست باشند و راحت‌تر بخوانید و هم نشان دهنده فرهنگ شما باشند.

مدل میز خاطره ام دی اف

مدل میز خاطره ام دی اف

نیازی نیست همیشه روی میز وسایل قرار دهید، گاهی میز به قدری زیبا است که می‌توانید روی آن وسایلی قرار ندهید و دیوار بالای آن را تزیین کنید. اگر منزل بزرگی دارید می‌توانید از چند میز خاطره متفاوت استفاده کنید و روی میز انواع وسایل را قرار دهید. بهتر است برخلاف میزهای معمولی مانند میز آرایش، میز ناهارخوری و … جلوی میز عسلی قرار ندهید.

جنس میزهای عسلی معمولا از چوب است ولی امکان دارد از جنس ام دی اف، هایگلس و … هم تهیه کنید. این میز را می‌توانید داخل سالن پذیرایی و یا حتی راهرو قرار دهید.

مدل‌های میز خاطره

مدلهای میز خاطره

میز خاطره مدرن

میز خاطره مدرن

میز خاطره چوبی

میز خاطره چوبی

میز خاطره ام دی اف

میز خاطره ام دی اف

میز خاطره تزیین شده

از گلدان و شمع و … برای تزیین میز خاطره استفاده نمایید. رنگ میز خاطره را با دکوراسیون منزل هماهنگ کنید. مثلا اگر رنگ مبلمان سفید است شاید بهتر باشد میز خاطره هم رنگ سفیدی داشته باشد. این هماهنگی باعث زیباتر دیده شدن دکور منزل خواهد شد.

مدل میز خاطره

میز خاطره تزیین

میز خاطره ها

میز خاطره ها

بر روی میز خاطره می‌توانید عکس یادگاری قرار دهید، همانطور که می‌دانید عکس‌های یادگاری یکی از گران‌بهاترین دارایی ما هستند، چه بهتر که این دارایی‌ها در جلو چشم اعضای خانواده قرار داشته باشد. می‌توانید از عکس دسته‌جمعی، عکس مادر بزرگ و پدر بزرگ، عکس فرزندان و نوه‌ها و … استفاده کنید. دقت داشته باشید که بهتر است قاب عکس‌های مد نظر زیبا باشند زیرا روی میز و دید همگان قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:

♦ زیباترین نور پردازی‌ها برای آشپزخانه

میز خاطره عکس

میز خاطره عکس

میز خاطره مدرن

میز خاطره مدرن

عکس میز خاطره جدید

عکس میز خاطره جدید

مدل میز خاطره چوبی

مدل میز خاطره چوبی

عکس میز خاطره

عکس میز خاطره

صورتی‌ها: ممنون که تا آخر این گالری همراه ما بودید ♥

https://suratiha.com