برای عروسی و خرید عروس تصمیمات زیادی وجود دارد که شما را به یک باره در سیل عظیمی از انتخابات مختلف از ابتدا تا انتهای عروسی قرار می‌دهد. یکی از این انتخاب‌های مهم سرویس طلای عروس است. گوشواره عروس به دلیل نزدیکی به صورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و چون در تمام عکس‌های کلوزآپ شما دیده خواهد شد زیبا بودن آن بسیار مهم می‌باشد. به همین سبب در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها گالری از عکس‌های مدل گوشواره طلا عروس را آماده کرده‌ایم تا با جدیدترین مدل‌ها آشنا شوید. البته تمامی این گوشواره‌ها طلا سفید هستند.

مدل گوشواره طلا عروس

مدل گوشواره طلا عروس

هنگام انتخاب و خرید گوشواره با مدل‌های گوناگون و مختلف گوشواره مواجه خواهید شد که باید زیباترین و شیک‌ترین گوشواره را برای خود انتخاب کنید اما برای این انتخاب باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا مناسب‌ترین گوشواره را انتخاب کنید . در زیر به این نکات مهم اشاره شده است:

مدل گوشواره عروس طلا سفید

مدل گوشواره عروس

در ابتدا برای خرید گوشواره باید بدانید که چه مدل گوشواره‌ای به مدل صورت شما می‌آید:

  • اگر شما صورت بیضی شکلی دارید بیشتر مدل گوشواره‌ها برای شما مناسب هستند تنها نکته‌ای که باید در انتخاب گوشواره در نظر بگیرید سایز سرتان است.
  • اگر شما صورت مثلثی شکل دارید بهتر است گوشواره‌هایی را ترجیح دهید که کوتاه و پهن و یا اشکی شکل و مرواریدی باشند و یا گوشواره‌های مثلثی را انتخاب کنید.
  • اگر صورتی گرد دارید بهترین انتخاب برای شما گوشواره‌های مربعی، کشیده‌، چهارگوش یا بیضی شکل و یا گوشواره‌های بلند باریک و گوشواره‌های بلندی که چیزی به آن‌ها آویزان است می‌باشد.

مدل گوشواره برای عروس

مدل گوشواره برای عروس

در هنگام انتخاب گوشواره عروس به یقه لباس عروس خود دقت کنید چون یقه لباس در انتخاب گوشواره بسیار تاثیر مستقیم دارد.

مطلب پیشنهادی برای شما:

جدیدترین مدل‌های لباس عروس سال ۲۰۱۸

مدل گوشواره طلا سفید عروس

مدل جدید و شیک گوشواره عروس

مدل شیک گوشواره برای عروس

مدل شیک گوشواره برای عروس

گوشواره شیک و جذاب برای عروس

گوشواره شیک و جذاب برای عروس

مدل گوشواره طلا عروس ۲۰۱۸

مدل گوشواره عروس 2018

مدل جدید و جذاب گوشواره طلا

مدل جدید و جذاب گوشواره طلا

مدل گوشواره طلا عروس ۲۰۱۸

مدل گوشواره طلا عروس 2018

مدل گوشواره طلا سفید برای عروس

مدل گوشواره طلا سفید برای عروس

مدل گوشواره و شیک طلا برای عروس

مدل گوشواره طلا سفید برای عروس

امیدواریم که این مدل‌ها شما را در خرید گوشواره مناسب یاری کرده باشد. منتظر نظرات زیبای زیبای شما در این باره هستیم. ممنون که همراه ما بودید.


https://suratiha.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b7%d9%84%d8%a7-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3/