در این بخش از مجله بانوان صورتی‌ها دانلود رمان لیلی من که موضوعی تخیلی دارد را برای افراد کتاب‌خوان مجله آماده کرده‌ایم. اگر شما نیز دوست دارید رمانی تخیلی مطالعه کنید و از روزمرگی درآیید حتما این رمان را دانلود کنید.

دانلود رمان لیلی من

دانلود رمان لیلی من

خلاصه‌ای از رمان لیلی من:

داستان رمان داستان زندگی پسری به نام آیدین کیانی است که همسرش را از دست داده و به دنبال پرستاری برای نگه‌داری از تنها دخترش بارانا می‌گردد. به همین سبب دختری به نام لیلی پا به خانه‌ی آیدین می‌گذارد و اتفاقای رخ می‌دهد که با هم می‌خوانیم.

دانلود رمان لیلی من

قسمت کوتاهی از رمان لیلی من:

رو تختِ فلزی که زوارش دررفته بود، دراز کشیده بودم و به سقف خونه که کلی ترک و نم روش رو گرفته بود خیره شده بودم. بی‌بی بیچاره ظرف‌ها رو توی ظرف‌شویی گذاشته بود و روی مبل به خواب رفته بود! آهسته اومده بودم تو اتاق تا متوجه‌ی اومدنم نشه و بیدار نشه! شاهوردی عجب گرگ صفتی بود! می‌خواست من و بی‌بی رو بندازه بیرون! دلیلش رو هم فهمیده بودم! یه بار اتفاقی که داشتم براش چایی می‌بردم شنیده بودم که قراره یه چیزهایی رو از بندر وارد ایران کنن! ظاهرا پلیس‌ها جای انبارشون رو فهمیده بودن، می‌خواست من و بی‌بی رو بندازه بیرون تا خودشون یه غلط‌هایی این‌جا انجام بدن! نمی‌خواست ما بفهمیم چون می‌ترسیدن که لو برن! صدای زنگ اس ام اس از موبایلم بلند شد، نیم نگاهی به صفحه‌اش انداختم، مژده بود! اس ام اسش رو باز کردم، نوشته بود: -ای رفیق دیرینه سلام! زنگ زدم به خطت خاموش بود، ربات همراه اول می‌گفت با گَلَه‌تون رفتی دَدَر! دختره‌ی بیمزه‌ی لوس، نوشتم: حال ندارم! -بیخیال مژی و فرستادم. در کسری از ثانیه جوابم رو داد: -درد! شد یه بار من پیام بدم تو حال داشته باشی؟ موجودِ مضحک! خواستم براش بنویسم که بلافاصله گوشیم زنگ خورد، خودش بود! دکمه‌ی سبز رو فشار دادم و گذاشتمش روی گوشم.