در این مطلب از صورتی‌ها به معرفی کتاب طوفان دیگری در راه است را خواهیم پرداخت. معرفی کتاب طوفان دیگی در راه است به این صورت خواهد بود که در ابتدا خلاصه و قسمت کوتاهی از این کتاب را خواهید خواند، سپس نوبت به معرفی نویسنده و انتشارات کتاب خواهد رسید. با ما همراه باشید با کتاب طوفان دیگری در راه است.

معرفی کتاب طوفان دیگری در راه است

معرفی کتاب طوفان دیگری در راه است

خلاصه‌ای از کتاب طوفان دیگری در راه است:

داستان کتاب طوفان دیگری در راه است داستان زندگی زنی به نام زینب است که در خانواده‌ای با اصالت سادات زندگی کرده و در مقطعی از زندگی به واسطه عدم حضور پدر بالای سرش و دوری از خانواده به بیراهه کشیده می‌شود و به عنوان یک خواننده و رقاص در مجالس دربار پهلوی حضور پیدا می‌کند ولی در یکی از همین برنامه‌ها اتفاقی برای زینب می‌افتد که به طور کامل مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

قسمت کوتاهی از کتاب طوفان دیگری در راه است:

فقط به خاطر حفظ آبروی پدرم پرهیز داشتم از شناخته شدن، وگرنه برای خودم مسأله‌ای نبود. تعبیر دقیق‌ترش این است که اگر ملاحظه‌ی آبروی پدر و رفاقت این دو با هم نبود، ترجیح می‌دادم که سفره‌ی دلم را باز کنم و بگویم که کی‌ام و از کجا به این‌جا رسیده‌ام و اکنون، به نسبت آن دخترک معصوم مادر از دست داده، چقدر محتاج‌ترم به دامنی برای پناه بردن و شانه‌ای برای گریستن.

معرفی کتاب طوفان دیگری در راه است

می‌دانی حاج امین! کارهای خوب و بد، یا صواب و گناه، در فکر و فرهنگ ما، اندازه‌های واقعی‌شان را از دست داده‌اند و شده‌اند اندازه‌ی لباس‌هایی که ما برای‌شان قواره کرده‌ایم. بالا رفتن از دیوار خانه‌ی مردم را خیلی بد می‌دانیم، ولی دروغ و غیبت و تهمت را گناه جدی‌ای تلقی نمی‌کنیم. باید دید که وزن و اندازه هر کدام از این‌ها پیش خدا چقدر است. ملاک، نظر خدا است، نه دیدگاه ما. خداوند، گناه تهمت به انسان مؤمن را از کشتن او بزرگ‌تر می‌شمارد، ولی ما با توجیهات من درآوردی، همه چیز را مطابق سلیقه‌مان جفت وجور می‌کنیم و شب هم با خیال راحت و آسوده می‌خوابیم. اصلاً حرف و سخن، آن‌قدر برایمان باد هوا است که خودمان هم فراموش می‌کنیم پشت سر مردم چه بافته‌ایم و چه گفته‌ایم.

نویسنده و مترجم کتاب:

کتاب طوفان دیگری در راه است اثری ارزشمند است که توسط نویسنده‌ی ایرانی سید مهدی شجاعی خلق شده است.

سال نشر و انتشارات کتاب:

این کتاب در سال ۱۳۹۷ توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است.


https://suratiha.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b7%d9%88%d9%81%d8%a7%d9%86-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/