یکی از سرگرمی‌های مفیدی که در زمان‌های اوقات فراغت می‌توانید از آن بهره‎‌مند شوید دانلود و خواندن رمان است. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها دانلود رمان روشنایی مثل آیدین را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مطالعه خلاصه و قسمت کوتاهی از آن، رمان روشنایی مثل آیدین را پسندید و این رمان را دانلود کنید.

رمان روشنایی مثل آیدین

رمان روشنایی مثل آیدین

خلاصه ای از رمان روشنایی مثل آیدین:

رمان درباره ی دختری به نام دنیا هس که از بچگی با پسر خاله اش میثاق به شدت رفیق بوده و در ادامه میثاق با دختری به نام فریبا می خواد ازدواج کنه و دنیا هم با پسر عموی فریبا نامزد می شه. اما طی قراری که بابابزرگ فریبا و پسر عموش می زارن فریبا و پسر عموش با هم عقد می کنن تا به ثروت برسن. به سر میثاق می زنه و می گه که خالا که این پسر عشق من را گرفته من هم به نامزدش دنیا رحم نمی کنم. دنیا با کمال بی رحمی مورد تعرض میثاق قرار می گیره و بعد می فهمه که بارداره و مجبور می شه باهاش عروسی کنه. میثاق به شدت پشیمونه و می خواد دل دنیا را به دست بیاره اما دنیا باهاش راه نمی اد و برای ادامه تحصیل می ره سوئد……

رمان روشنایی مثل آیدین

قسمت کوتاهی از رمان روشنایی مثل آیدین:

به تا زدن لباس‌ها توسط پرستو خیره بودم. چمدانم را پر می‌کرد. خانم بودن و خانه‌داری ذاتش بود. از همان دوران راهنمایی من پی طراحی و قرتی بازی‌هایم بودم و او پی آشپزی و اصول خانه داری. همان هفده سالگی هم چشم میعاد را گرفت. میعاد دل و دینش را گروی بله این خانم خوشگل گذاشت. پرستو آدم ادامه تحصیل دادن نبود. اما این‌قدر زود ازدواج کردن هم در برنامه‌هایش نبود. اما چه کسی بود که از خیر پیام‌های عاشقانه و کادوی تولدی با آن گران قیمتی که فرستاده شد دم خانه‌شان بگذرد. خوشبخت بودند. گرچه هنوز هم به فکر آوردن کودکی در زندگیشان نیفتاده بودند ولی خوشبخت بودند،

-یه سوال می‌پرسم راست و حسینی جواب بده… به حرمت این همه سال که برای هم خواهر بودیم… باشه؟ در سکوت نگاهش کردم.

-دردت سبحانه؟ باز هم در سکوت نگاهش کردم. دردها که یکی دوتا نیستند. دردها لشکراند. می‌تازند به جان آدم.

-جواب منو بده.

-من فقط دارم با خودم کنار میام… سبحانو راحت گذاشتم کنار… تو که می‌دونی

https://suratiha.com