ازدواج مقدس‌ترین و زیباترین پیمان در دنیا است. با ازدواج دو جسم در یک روح خلاصه می‌شود، دو فرد در شادی‌ها و غم‌های یکدیگر و … شریک هم خواهند بود. سالگرد ازدواج یادآوری پیمان‌هایی است که دو زوج موقع ازدواج با یکدیگر بسته‌اند، بنابراین مناسبت مهمی است. در واقع مناسبتی است که بین دو زوج عشق زنده شده و به خاطر بودن در زندگی هم، ابراز خوشحالی می‌کنند. سالگرد ازدواجتان را می‌توانید متفاوت برگزار کنید، یک جشن کوچک دونفره بگیرید و برای همسرتان دلنوشته سالگرد ازدواج بنویسید. در ادامه این مطلب از مجله صورتی‎ها، چند دلنوشته سالگرد ازدواج را با هم می‌خوانیم. همراه ما باشید.

دلنوشته سالگرد ازدواج

دلنوشته های عاشقانه سالگرد ازدواج

همسر با وفایم من برای همسفر شدن با تو

از تمام دلبستگی‌ هایم گذشتم

حال منم و یک بغل پر از گل های عاشقی

تو وعده سبزشدن دل کویر مرا دادی

و بغض بی پایان مرا فرونشاندی

وقتی که باران نمی‌بارد

تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

عزیزم

سالگرد یکی شدنتان را تبریک می‌گویم

دلنوشته سالگرد ازدواج

♥ ♥ ♥ جملات ناب سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

همسر عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی

آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد

سالگرد ازدواجمان مبارک

♥ ♥ ♥ متن سالگرد ازدواج به همسر ♥ ♥ ♥

دلنوشته های عاشقانه سالگرد ازدواج

 دلنوشته های زیبا برای سالگرد ازدواج

مهربانم با وجود تو
مرا به الماس ستارگان نیازی نیست
این را به آسمان بگو
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی
سالروز یکی شدنمان خجسته باد

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

عشق را با تو تجربه کردم
امید به زندگی را در تو آموختم
محبت را در قلب تو یافتم
با هر تپش قلبم می‌گویم دوستت دارم
و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

به ذهنم سپرده‌ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم
به چشمانم یاد داده‌ام که جز تو نبیند
و در سالروز ازدواجمان هدیه‌ام برای تو قلبی است که تا ابد برای تو می‌تپد.

♥ ♥ ♥ جملات ناب سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

خالصانه‌ترین گوشه قلبم آن جا که خبری از تاریکی نیست
یاد شما می‌درخشد
سالروز پیوند آسمانی‌تان را تبریک می‌گویم

متن سالگرد ازدواج

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

ازدواج پیوندی است که هیچ کس در آن ضرر نمی‌کند

اگر همسر خوبی بدست آوردی خوشبخت می‌شوی

و در غیر این صورت فیلسوف می‌شوی

پیوندتان مبارک

♥ ♥ ♥ متن سالگرد ازدواج به همسر ♥ ♥ ♥

پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک می‌گویم

و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو می‌کنم

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

دلنوشته زیبا برای سالگرد ازدواج

دلنوشته زیبا برای سالگرد ازدواج

همسفر زندگیم
وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی‌نهایت دوستت دارم
بیش از آن چه تصور کنی.

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج  ♥ ♥ ♥

شانه‌هایت را برای تکیه انتخاب کردم تو پناه منی

در لحظه‌های بی‌قراریم در عبور بادهای خزان

روی باغ شانه‌هایت هر وقت اندوهی نشست

در حمل بار غصه‌ات با شوق شرکت می‌کنم

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج  ♥ ♥ ♥

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است

و من وجود پر مهر و سرشار از عشق تو

را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم

و می‌دانم با تو می‌شود به خدا رسید

سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان مبارک

جملات ناب سالگرد ازدواج

♥ ♥ ♥ جملات ناب سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمی‌توانم زندگی کنم
تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم
اولین سالگرد ازدواج‌مان را به تو تبریک میگویم

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌‌دهند،

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد …

♥ ♥ ♥ متن سالگرد ازدواج به همسر ♥ ♥ ♥

دلنوشته های زیبا برای سالگرد ازدواج

عشقم با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می‌گیرم

و پیشانی بر خاک می‌گذارم و خداوند را شکر می‌کنم که ما را با یکدیگر آشنا کرد

آرزو می‌کنم در لحظه لحظه زندگی مشترکمان

در کنار فرزندمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته‌ایم تا ابد وفادار باشیم

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج  ♥ ♥ ♥

مهربانم با وجود تو ، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست …
این را به آسمان بگو !
تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی …

سالروز یکی شدنمان خجسته باد …

جملات ناب سالگرد ازدواج

♥ ♥ ♥ دلنوشته سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف‌ترین گل‌های هستی را

همراه با خوش آهنگ‌ترین ترانه گیتی

به مناسبت سالروز ازدواجمان  تقدیم می‌کنم

دوستت دارم

♥ ♥ ♥ جملات ناب سالگرد ازدواج ♥ ♥ ♥

هروز با شوق دیدنت چشم می‌گشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم

دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم

که چون تویی را به من هدیه داد

سالروز آغاز با هم بودمان مبارک

ممنون که همراه ما هستید ♥

https://suratiha.com