در این مطلب از صورتی‌ها کتاب صوتی وضعیت آخر را آماده کرده‌ایم، این کتاب صوتی ارزش گوش کردن داشته و برای افرادی مناسب است که در تصمیم‌گیری دچار مشکل می‌شوند، افرادی که احساساتی و مضطرب هستند و به دنبال ریشه نگرانی‌ها خود می‌گردند و یا افرادی که شغلشان کمک به دیگران است. با ما همراه باشید.

کتاب صوتی وضعیت آخر

کتاب صوتی وضعیت آخر

خلاصه‌ای از کتاب وضعیت آخر:

در این کتاب نویسنده توضیح می‌دهد که چگونه تجربه‌ها و خاطرات تلخ گذشته زندگی ما را در زمان حال تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در این کتاب نویسنده می‌گوید که ممکن است حتی نخستین سال‌های زندگی ما مانع آن شوند که هم اکنون آن‌طور که می‌خواهیم زندگی کنیم. پس بیایید یاد بگیریم که چگونه احساسات خود را به دست بگیریم و از گذشته‌های دور رها شویم و آینده‌ای سالم، شاد و خوشی داشته باشیم.

کتاب صوتی وضعیت آخر

قسمت کوتاهی از کتاب وضعیت آخر:

«مردم همه خود را برای پیشبرد جامعه می‌آرایند، ولی هیچ‌کس پیش نمی‌رود… این که بنشینیم و بگوییم گرفتاری داریم، دردی را دوا نمی‌کند. نکته اینجا است که بیشتر انرژی زندگی روزمره ما صرف تصمیم‌گیری می‌شود. بیماران اغلب می‌گویند: “نمی‌توانم برای هیچ‌کاری تصمیم بگیرم. به من بگویید چه بکنم؟ همه‌اش می‌ترسم کاری که دارم می‌کنم یا تصمیمی که می‌خواهم بگیرم غلط باشد”. یا در مواردی که خود را اصلا قادر به تصمیم‌گیری نمی‌بینند، می‌گویند: “احساس می‌کنم دیگر دارم خل می‌شوم و عقلم را از دست می‌دهم… از خودم بدم می‌آید. انگار هیچ کار درستی از دستم بر نمی‌آید. زندگی‌ام شده یک مشت شکست و بدبختی.”

در ادامه به کتاب صوتی وضعیت آخر نوشته‌ی تامس ای هریس به مترجمی اسماعیل فصیح و با صدای آقای میلاد فتوحی در شش قسمت زیبا گوش فرا دهید.

https://suratiha.com/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D8%AE%D8%B1/