اکثر دختران ایرانی خواندن رمان عاشقانه را دوست دارند و رمان‌های زیادی می‌خوانند با مجله صورتی‌ها همراه باشید تا برای شما بهترین رمان عاشقانه را معرفی کنیم. با خواندن رمان نگاه‌تان به زندگی و عشق و دوستی عوض می‌شود و نگاهی تازه به زندگی عاشقانه خواهید داشت. در ادامه می‌توانید رمان عاشقانه مرگ ماهی را دانلود کنید. با ما همراه باشید با رمان مرگ ماهی

دانلود رمان مرگ ماهی

رمان مرگ ماهی

خلاصه‌ای از رمان مرگ ماهی:

ازدواج سنتی ماه دخت و معین که به یک ازدواج پیچیده و پر از سکوت تبدیل شد… حضور برادر معین که باعث می‌شود دهان بسته این پیوند بالاخره به اعتراض باز شود…. همه چیز بستگی به نگاه آدم‌ها دارد… به غرق شدنی می‌گوییم مرگ که برای ماهی زندگی است.

رمان مرگ ماهی

قسمت کوتاهی از رمان مرگ ماهی:

روی هوا یک چیزهایی می‌گفت که یک درصد از صدش به درد می‌خورد. تقصیر خودش نیست آقا جان… پدربزرگم تا زنده بود دهانش را کوک زده بود… از بس که نمی‌توانست چیزی بگوید، بعد مرگ اقاجان یک بشکاف برداشت و حرف‌های ناگفته‌اش را بالا آورد… آقاجان سخنران خوبی بود اما برای در و همسایه و اهل بازار… دعواهای خانوادگی را فیصله می‌داد اما همیشه موقع اختلاف‌های فامیلی دیر می‌رسید… بنگاه شادمانی راه می‌انداخت اما دایی بیچاره‌ام تا سی و سه سالگی همچنان عذب مانده… فکر می‌کنم آدم‌ها هیچ‌وقت آنجایی که باید باشند نیستند. حالا مامان از همان روزهای اول دهان باز کرد و چیزی پراند که ما را مجبور کرد اخر هر هفته اینجا باشیم… پنجشنبه‌ها همیشه تایم خانه ما بود و جمعه‌ها خانه محمودخان… معین هنوز نیامده و دایی سهیل نشسته روی مبل و راه به راه از معین می‌پرسد و منی که خیلی اطلاعات چندانی از کار و بارش ندارم… با مامان سفره شام را می‌چینیم!

صدای خنده سهیل می‌آمد و این یعنی معین آمده… سهیل آدم تلخ و رک و دیرجوشی بود اما از معین خوشش می‌آمد غیر از آن چون هم سن و سال بودند این صمیمیت را دو چندان می‌کرد.

دانلود رمان مرگ ماهی

نویسنده رمان مرگ ماهی:

فاطمه حیدری

https://suratiha.com