صورتی‌ها: رمان جدال عشق و نفرت را در این مطلب برای شما فرآهم آورده‌ایم. رمانی با موضوع عاشقانه و متفاوت که امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید. بهتر است پیش از دانلود رمان جدال عشق و نفرت خلاصه‌ی آن را مطالعه کنید.

دانلود رمان جدال عشق و نفرت

دانلود رمان جدال عشق و نفرت

خلاصه‌ای از رمان جدال عشق و نفرت:

داستان رمان داستان زندگی دختری به نام نفس است که این دختر ته ته‌غاری بوده و عاشق ماشین‌رانی و مسابقه است. توی یکی از مسابقات نفس با پسری خوشگل و خوش‌تیپ آشنا می‌شه و این پسر تنها رقیب نفس می‌شه.

دانلود رمان جدال عشق و نفرت

قسمت کوتاهی از رمان جدال عشق و نفرت:

به اتاقم برگشتم. کاری واسه انجام نداشتم. تصمیم گرفتم که اتاق‌ها رو مرتب کنم از اتاق خودم شروع کردم پنجره رو شستم و یک گلدان گل قرمز گوشه‌ی آن گذاشتم و بعد نشستم لباس‌هام رو مرتب کردم و توی کمد چیدم کاری تو اتاقم نمونده بود به اتاق سام رفتم. اتاقش خیلی تمیز و مرتب آدم دلش می‌خواست سال‌ها توش بمونه بهتر از اون بوی عطرش بود که فضای خونه رو پر کرده بود. روی تختش نشستم و یکم به اطراف نگاه کردم دیوارها مثل دیوارهای اتاقش تو ویلا پر از عکس ماشین و کاپ و مدال بود چند تا عکس دیگه هم بود عکس‌های دوران دانشجویی‌ش بود. یه دفتر سیاه روی میز کنار تخت بود. برش داشتم و نگاهی بهش انداختم دفتر خاطراتش بود تمام وقایع رو نوشته بود حتی اولین روزی که باهم اشنا شدیم اولین مسابقه‌مون. اما تمام چیزهایی که نوشته بود فقط مال قبل از ازدواج‌مون بود. دفتر رو با دقت سرجاش گذاشتم و از اتاق بیرون رفتم. یکم توی هال چرخیدم و بعدش به اتاقم برگشتم. امشب که قرار نیس سام بیاد منم میرم پیش رها چرا مجبورم تنها بمونم. آقا بره خوش‌گذرونی من بشینم خونه. کور خوندی سام بهت نشون می‌دم. گوشیمو برداشتم و به تمام دوست‌های صمیمیم زنگ زدم. به سارا به نگار به مبینا به بهار… رو هم ده نفریی می‌شدیم قرار شد باهم بریم خوش‌گذرونی باغ ما. وقت دانشگاه هر وقت حوصله‌مون سرمی‌رفت می‌رفتیم اونجا و پارتی می‌گرفتیم.