روسری جزو استایل بانوان ایرانی است پس باید هم در موقع انتخاب دقت کنند و هم مدل بستن آ‌ن را بیاموزند. با انتخاب صحیح روسری و با بستن فانتزی و متفاوت آن‌ها شیک‌تر و زیباتر دیده خواهید شد. رنگ روسری تاثیر زیادی روی چهره شما می‌گذارد بنابراین باید با توجه به رنگ پوستتان رنگ روسری را انتخاب کنید. ساتن محبوب‌ترین جنس روسری است که در انواع طرح و رنگ وجود دارد. شاید بستن روسری ساتن سخت به نظر برسد ولی این گونه نیست. در ادامه این مطلب از مجله صورتی‌ها، نکاتی برای انتخاب روسری ساتن بیان می‌کنیم و همچنین در آخر این مطلب ویدئو آموزش بستن روسری ساتن را خواهد داشت. همراه ما باشید.

نکات انتخاب روسری ساتن

نکات انتخاب روسری و شال

دقت به طرح و رنگ

همانطور که در بالا اشاره کردیم، طرح و رنگ روسری ساتن در زیباتر دیده شدن چهره شما تاثیر بسیار زیادی دارد. پس دقت کنید که رنگ و طرح روسری ساتن به چهره شما بیاید و زیبا دیده شود. روسری هم چقدر هم که زیبا باشد ولی اگر به چهره شما نیاید، هیچ ارزشی ندارد پس قبل از انتخاب طرح روسری باید به رنگ و تطابق آن با چهره فکر کنید.

اگر رنگ پوست روشنی دارید سعی کنید از رنگ‌های نسبتا تیره استفاده کنید و اگر هم رنگ پوست تیره دارید، از رنگ‌های روشن استفاده کنید.  این تضاد موجب زیباتر دیده شدن شما خواهد شد.

دقت به هماهنگی با مانتو

روسری و مانتو مکمل هم هستند پس باید به تناسب و هماهنگی رنگ و مدل بستن روسری ساتن با مانتو توجه کنید. اگر مدل یقه مانتوی شما پوشیده است مدل بستن روسری ساتن جمع را انتخاب کنید. ولی اگر یقه مانتو باز است باید مدل بازتری را انتخاب کنید. همراه روسری ساتن زنانه و دخترانه می‌توانید از مانتو مرواریددوزی شده نیز استفاده کنید.

آموزش بستن روسری ساتن

اندازه روسری ساتن

همانطور که می‌دانید در عید ۹۷ روسری‌ها قواره بزرگ مد می‌باشد، روسری ساتن نیز اندازه‌های مختلفی دارد. در واقع  در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ یافت می‌شوند، شما باید با توجه به مدل مانتو و یا حتی بستن روسری و راحتی خودتان یکی از سه سایز را انتخاب کنید. چون امسال روسری‌های قواره‌بزرگ مد روز هستند، در صورت راحت بودن، روسری ساتن قواره بزرگ سر کنید.

آموزش بستن روسری ساتن

در کلیپ زیر یک مدل بستن روسری ساده ساتن و در عین حال شیک را مشاهده می‌کنید در این کلیپ ابتدا با کمک دو سنجاق مخصوص روسری را به زیر مقنعه وصل کرده و قسمت سه گوش روسری را به طرف شانه سمت راست آورده و قسمت باز مانده روسری را به بالای سر وصل کنید.

در ادامه کلیپ آموزش بستن روسری ساتن حجابی را مشاهده می‌کنید:

کلیپ آموزش بستن روسری ساتن



دانلود فیلم آموزش بستن روسری ساتن
امیدوارم این مطلب از مجله مورد پسندتان واقع شده باشد، ممنون که تا آخر این مطلب ” آموزش بستن روسری ساتن  ” همراه ما بودید ♥

لینک منبع:

https://suratiha.com