در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها دانلود رمان لام مثل لجبازی که یک رمان عاشقانه ایرانی است را برای کاربران رمان‌خوان مجله آماده کرده‌ایم که امیدواریم با مطالعه خلاصه و قسمت کوتاهی از این رمان، دانلود رمان لام مثل لجبازی را به آرشیو رمان‌های خود بیافزایید. با ما همراه باشید.

دانلود رمان لام مثل لجبازی

دانلود رمان لام مثل لجبازی

خلاصه ای از رمان لام مثل لجبازی:

نفس دختری شیطون زبون دراز هست که با پسر عموش که ساکن اصفهان هستن سرلج داره!… داستان از جایی شروع می‌شه که آرشام برای ادامه تحصیل از اصفهان به تهران میاد و پدر نفس به اون اجازه نمی‌ده که آرشام خوابگاه بره! این می‌شه که آرشام وارد خونه نفس می‌شه و این…

قسمت کوتاهی از دانلود رمان لام مثل لجبازی:

سرم رو بالا آوردم… رد نگاه نوید رو دنبال کردم… دیدم این آقا آرشام با یه پرستیژ خیلی خاص داره بهمون نزدیک می‌شه… با دست چپش چمدونش رو گرفته بود… وقتی بهمون رسید به سمت بابا رفت و مردونه بغلش کرد… بعدم نگاهش به نوید افتاد و با مسخره بازی همدیگرو بغل کردن… وقتی خوب همدیگرو آب‌یاری کردن به سمت مامان اومد و فقط خواست باهاش دست بده که مامان دستشو دور گردنش حلقه کرد و آرشامم سرش رو پایین‌تر آورد و مامان پیشونیش رو بوسید! همیشه همین‌طور بود… مامان علاقه خاصی به آرشام داشت… اون‌قدر که آرشام رو دوست داشت منه بدبخت رو دوست نداشت! احساس کردم یه نفر جلوم ایستاده… سرم پایین بود… اوه اوه چه کفشای ورنی و شیکی… واه این شلوار چسبون و کتون چیه پوشیدی برادر؟! مگه ساپورته؟ …! اوه اوه چه پیرهن جذب سفیدی… نه بابا کت کبریتیش رو نیگا… اوه چه صورت شیش تیغه‌ای… چه… یهو فهمیدم که آرشام روبه روم ایستاده… هیچی نگفتم که گفت: بالاخره شناختین دخترعمو؟!..


دانلود رمان عاشقانه لام مثل لجبازی

لینک منبع:

https://suratiha.com