دختران و بانوان ایرانی خواندن رمان عاشقانه را دوست داشته و همیشه در پی پیدا کردن رمانی با این موضوع هستند. در این مطلب از صورتی‌ها دانلود رمان پایان یک رابطه که یک رمان خاص با موضوع عاشقانه است را آماده کرده‌ایم که امیدواریم با خواندن خلاصه و قسمتی از این رمان، آن را دانلود کنید.

دانلود رمان پایان یک رابطه

دانلود رمان پایان یک رابطه

خلاصه‌ای از رمان پایان یک رابطه:

داستان رمان داستان زندگی دختری ۲۲ ساله به نام سارا است که در کنار مادر و خواهر کوچک‌تر از خودش زندگی عادی و آرامی را می‌گذرانند که با ورد شخص چهارمی به زندگی سارا، سرنوشت سارا دچار تغییراتی ویژه می‌شود.

دانلود رمان پایان یک رابطه

قسمت کوتاهی از رمان پایان یک رابطه:

هشت صبح بیدار شدم. سریع آماده شدم و منتظر موندم مامان بره بیرون. ساناز هم، که رفته بود مدرسه با این که از جواب مطمئن بودم ولی خدا خدا می‌کردم اشتباه کرده باشم . وقتی صدای بسته شدن در رو شنیدم، فهمیدم مامان رفته. از اتاق بیرون اومدم، رفتم توی پذیرایی نشستم و منتظر شاهین موندم. ساعت ۹ شد؛ اما خبری ازش نشد. تصمیم گرفتم یه زنگ بهش بزنم که بگم حاضرم. شماره‌اش رو گرفتم، خاموش بود. اه… لعنتی! می‌دونستم نمی‌آد. چه قدر احمق بودم که بازم بهش اعتماد کردم، اگه براش مهم بودم که این بلا رو سرم نمی‌آورد. یه ساعت دیگه هم گذشت؛ اما نیومد. در حالی که به سمت اتاقم می‌رفتم، با حرص دکمه‌های مانتوم رو باز کردم. نیم ساعت دیگه مامانم می‌اومد. دیگه اگه شاهینم بیاد من نمی‌تونم برم. به ساعت نگاه کردم؛ ۱۰:۱۵ … همین که چشمم به ساعت افتاد، دلشوره عجیبی گرفتم. صدای در اومد. مامان بود. طفلی مامانم! بیشتر دلم واسه اون می‌سوزه. وقتی من رو غمگین می‌بینه، خیلی غصه می‌خوره. بیچاره تازه خبر نداره چی به سرم داره می‌اد، خیال می‌کنه من از به هم خوردن نامزدیم با شاهین ناراحتم. رفتم سمتش اول صبحی رفته بود خرید.