بیشتر بانوان برای مهمانی و مجالس مختلف که قصد دارند راحت باشند تونیک‌های آستین‌دار بلند و شیک را ترجیح می‌دهند. این نوع لباس‌ها هم سبک بوده و وزن چندانی ندارند و هم راحت و بسیار شیک هستند. به همین دلیل در این مطلب از صورتی‌ها گالری از مدل تونیک مجلسی ۲۰۱۸ را آماده کرده‌ایم که امیدواریم این نوع لباس‌ها را بپسندید و در مراسمات مختلف استفاده کنید.

مدل‌های زیبا از تونیک‌های مجلسی جدید مربوط به سال ۲۰۱۸ که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد و بتواند شما را در خرید بهتر یاری کند.

مدل تونیک مجلسی ۲۰۱۸

مدل تونیک مجلسی 2018

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که تونیک چیست و چه فرقی با لباس‌های دیگر و یا مانتوها دارد؟ باید بگوییم که تونیک یک مدل لباس بلند و کمی گشاد و آزاد است که از زمان‌های گذشته مورد استفاده بانوان و دختران بوده است. اما تفاوتی که تونیک‌ها با مانتو دارند این است که وزن تونیک نسبت به مانتو کمتر است و قد تونیک نیز نسبت به مانتو کوتاه‌تر است. اما تونیک‌های امروزی کمی با تونیک‌های گذشته متفاوت هستند.

تونیک‌های مجلسی را همانطور که از نامش نیز پیدا است می‌توانید در مراسمات و مهمانی‌های مختلف به جای لباس مجلسی استفاده کنید.

مدل تونیک مجلسی دخترانه ۲۰۱۸

مدل تونیک مجلسی دخترانه

تونیک‌های مجلسی را با چه لباس‌هایی ست کنیم؟ تونیک‌ها به دلیل داشتن رنگ‌ها و مدل‌های مختلف می‌توانند به راحتی با شلوار لی ۹۰ سانتی ست شوند و زیبایی خاصی را به شما ببخشند. تونیک را می‌توانید با انواع کفش اسپورت و زیبا ست کنید. سعی کنید تونیک‌های مجلسی خود را با کفش‌های پاشنه بلند اسپورت بیشتر بپوشید تا کفش‌های مجلسی.

مدل جدید تونیک مجلسی

مدل جدید تونیک مجلسی

مدل شیک و جدید تونیک دخترانه ۲۰۱۸

مدل شیک و جدید تونیک دخترانه

مدل تونیک مجلسی ۲۰۱۸

مدل تونیک مجلسی 2018

تونیک زنانه مجلسی ۲۰۱۸

جدیدترین مدل تونیک مجلسی 2018

شیک‌ترین مدل تونیک دخترانه

شیک‌ترین مدل تونیک دخترانه

تونیک مجلسی جدید

تونیک دخترانه مجلسی

مدل جدید تونیک دخترانه ۲۰۱۸

مدل جدید تونیک دخترانه 2018

مدل تونیک مجلسی ۲۰۱۸

مدل تونیک دخترانه مجلسی

گالری مدل تونیک مجلسی ۲۰۱۸ را مشاهده کردید.لطفا نظرات خودتان را در مورد این مدل لباس‌ها برای ما کامنت کنید تا دیگر کاربران نیز از آن‌ها استفاده کنند.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%aa%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3%db%8c-2018/