صورتی‌ها: یکی از ویژگی‌های بارز افراد موفق خواندن کتاب می‌باشد. خواندن کتاب‌های مختلف می‌تواند به شما در دیدن موضوعات با دیدهای مختلف کمک کرده و فکر شما را در مواجهه با مشکلات بازتر کند. معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی را در این مطلب خواهیم داشت. پیشنهاد می‌کنیم معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی را مطالعه کنید و در صورت پسند این کتاب را تهیه کرده و به صورت کامل مطالعه کنید.

معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی

معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی

قرار است نسخه‌ای بسیار قدیمی از کتاب‌های ابن سینا در لندن فروخته شود راوی که روزنامه نگار است درگیر این ماجرا شده و سعی در راضی کردن مقامات برای خرید این نسخه دارد که از وجود نسخه‌ای قدیمی در باب عشق و مصور به خط خود ابن سینا در یکی از شهرهای ایران باخبر می‌شود عده‌ای در پی دزدیدن این کتاب هستند که هفت نقاشی خاص دارد.

آقای سحابی از نویسندگان، مترجمان، نقاشان و مجسمه‌سازان خیلی خوب ایرانی است که البته اصولا با ترجمه‌هاشون شناخته شده‌اند که واقعا حرف ندارد و در نوع خود بی‌نظیر است.

معرفی نویسنده معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی:

مهدی سحابی در ۱۵ بهمن سال ۱۳۲۲ در قزوین چشم به دنیا گشود. او پس از طی دوره‌ی دبیرستان در شهر تهران و ورود به دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته‌ی نقاشی، با گذشت مدتی، تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد و برای تحصیل در رشته‌ی کارگردانی سینما به ایتالیا عزیمت کرد. و در فرهنگستان هنرهای زیبای رم مشغول تحصیل شد، اما پس از مدتی آن را نیز رها کرد. وی مدتی به سراغ روزنامه‌نگاری، بازیگری، عکاسی و کارهای مشابه پرداخت و در آخر به سراغ ادبیات، نقاشی و ترجمه ادبی رفت. تسلط او به زبان‌های ایتالیایی، فرانسه و انگلیسی سبب شده که نویسندگان متفاوتی را به ایرانی‌ها معرفی کند. وی آثاری را از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی به فارسی برگردانده است.

معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی

۲ جمله کوتاه و منتخب از کتاب:

کارهایی هست که همه‌اش حرف است، کاش حرف‌هایی هم بود که همه‌اش کار بود.

هنوز نفهمیده‌ای که در هم‌چو مواردی چند مرجع چند راه حل نیست، چند مشکل است؟

سال نشر و انتشارات کتاب:

این کتاب در سال ۱۳۸۲ توسط انتشارات مرکز به چاپ رسیده است.

امیدواریم بعد از خواندن معرفی کتاب پیچک باغ کاغذی، این کتاب را تهیه کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات خوب شما هستیم. ممنون که همراه ما بودید.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%be%db%8c%da%86%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d8%ba-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0%db%8c/