در هر خانواده‌ای در طول یک سال مراسمات مختلفی از جمله تولد وجود دارد که هر بانوی خانه‌داری دوست دارد در روز تولد همسر و یا فرزندان، کیک تولد را خودش تهیه کند ولی به دلیل سخت بودن تزیین و نداشتن ایده تزیین در ذهن ترجیح می‌دهد کیکی را از بیرون تهیه کند. در این مطلب از صورتی‌ها برای کابرانی که دوست دارند کیک تولد خانگی خود را تزیین کنند ایده های تزیین کیک تولد خانگی را همراه با توضیح مختصری در مورد هر ایده آماده کرده‌ایم تا بتوانید کیک‌های خانگی خود را با وسایلی ساده تزیین کنید. با ما همراه باشید.

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

برای تزیین کیک تولد به شکل بالا به خامه‌ی قنادی، شکلات آب شده و شکلات تزیینی و لیسک نیاز دارید. در ابتدا باید کیکی به ابعاد کیک بالا تهیه کنید و یا دو عدد کیک با ابعاد متوسط به شکل دایره تهیه کنید و با استفاده از خامه‌ی قنادی روی هم بگذارید و سپس با استفاده از لیسک کیک را با خامه‌ی قنادی بپوشانید سپس شکلات آب شده را از وسط روی کیک بریزید تا مقداری از کیک به پایین سرازیر شود و با شکلات روی کیک را تزیین کنید.

تزیین کیک تولد خانگی

تزیین ساده کیک تولد خانگی

کیک تولدی را تهیه کنید و با استفاده از بیسکویت‌های کوچک دور تا دور کیک را بپوشانید و بوسیله روبان دور کیک را ببندید و تزیین کنید سپس روی کیک را با استفاده از الک و پودر قند و شکلات تزیین کنید.

ایده تزیین کیک تولد

ایده تزیین کیک تولد

این تزیین زیبا را به راحتی می‌توانید روی کیک تولد خانگی خود انجام دهید به طوری که ابتدا کیکی را تهیه کنید و سپس روی کیک را به خامه قنادی آغشته کرده و با لیسک صاف کنید سپس با استفاده از ترافل‌های شکلاتی روی کیک را به طور کامل بپوشانید. حالا توپک‌هایی از شکلات تهیه کنید و با استفاده از ترافل توپک‌های شکلاتی را بپوشانید و روی کیک را تزیین کنید و در آخر بوسیله روبان دور کیک را ببندید تا زیبایی کیک دو چندان شود.

تزیین جالب و زیبای کیک تولد خانگی

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

تزیین کیک به صورت تصویر بالا بسیار ساده و راحت است شما باید در ابتدا کیکی را تهیه کنید و سپس با استفاده از شکلات آب شده روی کیک را بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا شکلات خودش را نسبتا بگیرد سپس یک لایه‌ی دیگر شکلات روی کیک بیافزایید و روی کیک را با گل‌های طبیعی و یا قنادی بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا کیک شما بعد از چند ساعت آماده شود.

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

تزیین کیک تولد

این کیک به ساده‌ترین صورت ممکن تزیین شده است ولی بسیار زیبا و شیک است. برای داشتن این تزیین کیک خانگی ابتدا باید قالبی را مانند قالب کیک بالا تهیه کنید و سپس کیک را داخل آن بپزید تا کیک شکل قالب را به خود بگیرد و سپس با استفاده از شکلات سفید آب شده روی کیک را کمی بپوشانید و بعد با گل‌های طبیعی کیک را تزیین کنید.

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

ایده جدید و شیک تزیین کیک تولد

این کیک نیز مانند شکل قبل با استفاده از قالب خاص تهیه شده و سپس روی کیک شکلات آب شده اضافه و با تکه‌های شکلات روی کیک تزیین کرده‌اندشده است.

ایده ساده تزیین کیک تولد

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

این تزیین را به راحتی می‌توانید با داشتن پودر قند در خانه انجام دهید به طوری که روی یک کاغذ طرح دلخواهی را ترسیم کنید و سپس با استفاده از قیچی محل‌های دل‌خواه طرح را برش دهید سپس طرح آماده شده را روی کیک قرار دهید و با استفاده از الک و پودر قند کیک خود را تزیین کنید.

تزیین کیک تولد خانگی

کیک تولد خانگی

کیک شکلاتی خود را تهیه کرده و به قسمت‌های مساوی تقسیم کنید. سپس با استفاده از شکلات روی قسمت‌های برش خرده کیک را تزیین کنید بعد از آن کمی روی شکلات‌ها پودر پسته اضافه کنید تا تزیینی مانند تصویر بالا داشته باشید.

ایده های تزیین کیک تولد خانگی

کیک تولد با تزیین خانگی

برای تزیین کیک مانند تصویر بالا کمی مهارت کار با قیف قنادی نیاز است به طوری که ابتدا باید قیف قنادی را پر کنید و روی کیک طرح عنکبوتی بکشید و سپس خامه قنادی را رنگ کرده و مانند شکل حلال‌هایی روی شکل ترسیم کنید.

ایده تزیین کیک تولد خانگی با میوه

تزیین کیک تولد با شکلات

کیکی را تهیه کنید و با استفاده از خامه روی کیک را بپوشانید سپس با استفاده از کمپوت گیلاس و یا میوه‌ی گیلاس روی کیک و اطراف کیک را تزیین کنید.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b2%db%8c%db%8c%d9%86-%da%a9%db%8c%da%a9-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/