مانتو‌های کتی امروزه بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته‌اند و به قول معروف مد شده‌اند. به همین سبب هم در این مطلب از مجله صورتی‌ها گالری مدل مانتو کتی کوتاه شیک را برای شما دوستان آماده کرده‌ایم. جدیدترین مدل‌ها مانتو کتی زنانه و دخترانه شیک که امیدواریم مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. اگر شما نیز به دنبال خرید مدل مانتو کتی کوتاه شیک هستید حتما این گالری را مشاهده کنید.

مدل مانتو کتی کوتاه شیک

مدل مانتو کتی کوتاه شیک

انتخاب مدل مانتو همیشه باید متناسب با اندام بوده و باید مانتویی خریداری شود که برای اندام مناسب باشد. در ادامه برخی از نکات انتخاب مانتو را باهم می‎خوانیم: همراه ما باشید و علاوه بر مشاهده مدل‌های مانتو کتی کوتاه شیک نکات مهم در خرید مانتو را نیز بخوانید.

۱- خانم‌هایی که قد بلندی دارند معمولا نباید از مانتوهای خیلی کوتاه استفاده کنند چون مانتوهای کوتاه باعث می‌شوند پاها کشیده‌تر به نظر برسد که این ویژگی برای افراد قدبلند خوب نیست. ولی مانتوهای کوتاه برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب است چون باعث بلندتر درده شدن آن‌ها می‌شود.

مدل مانتو کتی کوتاه شیک مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو کتی مجلسی کوتاه مناسب برای مجالس و مهمانی‌های رسمی

مدل مانتو کتی مجلسی کوتاه

۲- خانم‌های قدبلند بهتر است از مانتوهای کمردار تنگ استفاده کنند تا آن‌ها را خوش اندام و زیبا نشان دهد.

جدیدترین مدل مانتو کتی

جدیدترین مدل مانتو کتی

مدل شیک مانتو کتی

مدل شیک مانتو کتی

مدل مانتو کتی کوتاه شیک جدید ۲۰۱۸

جدیدترین مدل مانتو کتی کوتاه شیک

۳- خانم‌های قد بلند باید در انتخاب رنگ شلوار و مانتو دقت کنند و هیچ‌گاه مانتو و شلوار یک رنگ انتخاب نکنند چون باعث بلند تر و بدقواره دیده شدن آن‌ها می‌شود.ولی خانم‌های قد کوتاه می‌توانند برای بلندتر دیده شدن از مانتو و شلوارهای یک رنگ استفاده کنند.

مدل مانتو کتی کوتاه مجلسی مناسب برای عید ۹۷

مدل مانتو کتی کوتاه مجلسی

مدل شیک مانتو کتی کوتاه ۲۰۱۸

مدل شیک مانتو کتی کوتاه

مدل جدید مانتو کتی مجلسی

مدل جدید مانتو کتی مجلسی

مدل مانتو کتی کوتاه شیک و مجلسی به همراه عینک آفتابی زنانه

مدل مانتو کتی کوتاه شیک و مجلسی

مانتو کتی کوتاه

مانتو کتی کوتاه

مدل مانتو کتی شیک

مدل مانتو کتی شیک

گالری مدل مانتو کتی کوتاه شیک به پایان رسید امیدواریم این مدل‌های زیبا را پسندیده باشید و از این مدل‌ها استفاده کنید. ممنون از همراهی شما کاربران عزیز

لینک منبع:

https://suratiha.com/%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%88-%da%a9%d8%aa%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%aa%d8%a7%d9%87-%d8%b4%db%8c%da%a9/