متن‌های زیبا برای تبریک روز جهانی زن

در روز جهانی زن در سرتاسر دنیا همه از همسران خود به خاطر زحمات زیادشان در زمدگی تشکر و قدر دانی می‌کنند، با خرید هدیه روز جهانی زن و یا ارسال متن تبریک روز جهانی زن. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها مجموعه‌ای از اس ام اس تبریک روز جهانی زن و  متن برای تبریک روز جهانی زن را برای شما آماده کرده‌ایم. امیدواریم این متن‌ها مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. همراه ما باشید.

متن برای تبریک روز جهانی زن

متن برای تبریک روز جهانی زن

من به پرواز نمی‌اندیشم

به تو می‌اندیشم به تو که بهتر از اندیشه‌ی یک پروازی

روزت مبارک

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ۲۰۱۸ ♥♥

کمترین آرزویم این است:

هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!

روزت مبارک

♥♥ متن تبریک روز زن ♥♥

زن بمثابه نمادی از اجتماعیت، انس، محبت و ظرافت که سراپای

وجودش جز شور و رقت و عواطف ملکوتی نیست

روز جهانی زن مبارک

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ♥♥

من زن شدم تحملی پایدار

یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم

ولی هیچ کس نگفت نشان عشق

سیب سرخی شد که من به آدم دادم

روز جهانی زن مبارک

♥♥ متن تبریک روز زن ۲۰۱۸ ♥♥

خوش‌ آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت

روزِ به اوج نشستنت مبارک…

♥♥♥

۸ مارس روز جهانی زن برهمه‌ی زنان مبارک باد…

با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید…

 تبریک روز جهانی زن

تبریک روز جهانی زن

زنان معماران واقعی جامعه هستند

روز جهانی زن مبارک

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

هر خانه، هر قلب، هر احساس، هر لحظه از شادی بدون تو  ناقص است، فقط شما زنان می‌توانید آن‌ها را تکمیل کنید

روز جهانی زنان مبارک

♥♥♥

زن، روشن‌ترین افق پیروزی، پرشکوه‌ترین اوج موفقیت است

بوسه بر دستان پر مهرت می‌زنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو می‌کنم

روزت مبارک

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ♥♥

روز زن بهانه‌ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیم‌تون کنم…

روز زن مبارک

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ۲۰۱۸ ♥♥

۸ مارس روز جهانی زنان به همه زنان ایرانی تبریک میگم با آرزوی فردایی بهتر برای تمامی زنان

♥♥♥

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می‌ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده‌ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

روز جهانی زن مبارک

متن تبریک روز جهانی زن ۲۰۱۸

متن تبریک روز جهانی زن

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !
روز زن مبارک !

♥♥♥

بنام آنکه شادی وخوشبختی را آفرید

به آسمان گفتم قشنگ‌ترین جمله را بگو تا برای عزیزترین کسم بنویسم:

گفت بنویس دوست دارم بی‌نهایت باصداقت تا قیامت تقدیم به همسرعزیزم به مناسبت روز زن

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

هر زنی دو مرد را دوست دارد ! یکی ساخته تخیلات اوست، و دیگری هنوز به دنیا نیامده !

روز جهانی زن مبارک

♥♥♥

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست …

روز زن مبارک

♥♥ متن تبریک روز زن ۲۰۱۸ ♥♥

همسر عزیزم،

روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست

و من با همه توانم صمیمانه تو را می‌بوسم و دوستت میدارم…

روز زن مبارک

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ♥♥

دوست دارم همیشه هم‌رنگ صداقت باشی.
روزت مبارک همسر عزیزم. تنها تکیه گاه منی دوستت دارم…

♥♥♥

متن برای تبریک روز جهانی زن

متن برای تبریک روز جهانی زن

همسرم روزت را تبریک گفته

و هزاران هزار شاخه‌ی روز صورتی را به همراه تمام عشق

که موجودیم است تقدیمت می‌کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم دارم و خواهم داشت…

روز زن مبارک همسر عزیزم

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم.

عاشقانت همه نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.روزت مبارک عزیزم…

♥♥♥

همسرم، معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم.

روز زن مبارک

♥♥ متن تبریک روز زن ۲۰۱۸ ♥♥

مادرم، با تو زیستن، بهشتِ زندگی من است…

روزت مبارک

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده‌ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده‌ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

روزت مبارک

 تبریک روز جهانی زن

تبریک روز جهانی زن

همسر عزیزم

هر لحظه در کنار منی عاشقانه‌تر

با قلب عاشق و بدنی عاشقانه‌تر

بر التهاب سرخ تنت نقش می‌زند

هر روز طرح پیرهنی عاشقانه‌تر

دوستت دارم، روزت مبارک

♥♥ متن تبریک روز زن ۲۰۱۸ ♥♥

همسرم؛

ای که در تاروپود وجودم

و در جای جای قلبم حضورت همیشه احساس می‌شود.

تو که گرمی بخش زندگی‌ام هستی، همیشه دوستت می‌دارم. روزت مبارک.

♥♥♥

مکرر گشته‌ام از زندگی سیر

بهای کادوی زن شد نفس گیر

چرا در روز زن طلا و سکه

ولی روز پدر شرت و عرق‌گیر!

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

ای زن، ای تصویرِ پاکِ نقش بندِ کاینات

ای تو را خوانده همه، پیدایی عشق و حیات

این ودیعه کرده در تو، آفرینشگر که چون

پروریدِیم، در تنت از خونِ خود در اندرون

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ♥♥

افتخار زنان همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت

بانوی بهشت، فاطمه زهرا(س) روز زن نامیده شده است…

روز زن مبارک

جدیدترین متن برای تبریک روز جهانی زن

متن برای تبریک روز جهانی زن

زنان قبل از مادر شدن، “پری”

و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می‌شوند…

فرشته‌ی زمینی روزت مبارک

♥♥ اس ام اس تبریک روز جهانی زن ♥♥

چیزی که در زن ، قلب مرا تسخیر می‌کند ،

مهربانی اوست نه روی زیبایش

روز زن مبارک

(شکسپیر)

♥♥ متن برای تبریک روز جهانی زن ♥♥

زنان را همین بس بود یک هنر

نشینند و زایند شیران نر

زن بلا باشد بهر کاشانه‌ای

بی‌بلا هرگز مبادا خانه‌ای!

روز زن مبارک

متن برای تبریک روز جهانی زن به پایان رسید. این روز زیبا را پیشاپیش به تمام بانوان ایران زمین تبریک می‌گوییم و امیدواریم همیشه بانوان در هر زمینه‌ای بدرخشند.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%ac%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b2%d9%86/