دانلود رمان ترسناک و تخیلی ولهان

رمان‌ها موضوعات و ژانرهای متفاوتی دارند که هر فردی مطابق سلیقه‌ی خود رمانی را انتخاب می‌کند. بسیاری از افراد از خواندن رمان‌های ترسناک و تخیلی لذت می‌برند و دوست دارند این نوع رمان‌ها را بیشتر بخوانند. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها دانلود رمان ولهان که یک رمان ترسناک، تخیلی و هیجانی است را با ژانری کاملا متفاوت و قلمی بسیار زیبا برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

دانلود رمان ولهان

دانلود رمان ولهان

خلاصه‌ای از رمان ولهان:

رمان ولهان رمانی در مورد یک جن است یک جن بسیار پلید و بد که ماموریت‌هایی به او داده می‌شود و مثل همه‌ی جن‌های پلید و زشت با ذکر بسم‌الله زخمی می‌شود. این جن انسان‌ها را دوست ندارد و نسبت به انسان‌ها حسی غیر از نفرت نیز در وجود خود دارد اما این حس را در درون خود نقض می‌کند و جوابی برای آن حس نمی‌یابد، داستان از جایی شروع می‌شود که برادر این جن کشته شده و به او ماموریت داده می‎شود که افرادی را بیابد که باعث قتل برادرش شده است که در این ماموریت اتفاقات بسیاری برای این جن رخ می‌دهد که زندگی او را تحت تاثیر خود قرار داده و به کل زندگیش را عوض می‌کند…

قسمتی از رمان ولهان:

با تعجب به صورتم نگاه کرد اما بهش اهمیتى ندادم مغزم هول و هوش اون مردى که سال‌ها بود ازش شکست می‌خوردم می‌چرخید همیشه قبل از هر کارى ذکر می‌خوند و هر جنى که پیشش بود زخمى می‌ومد به تالار. زخممو شست و بست بدون حرفى از درمانگاه خارج شدم هنوز نگاه متعجبش رو حس می‌کردم اما توجه نکردم چشامو بستم و دروازه سوم برزخ رو تو ذهنم تجسم کردم تو سیم ثانیه اونجا بودم کنار نهر بزرگش زانو زدم و سرمو بردم جلو انعکاس چهره‌ام توى آب شکل گرفت شکل زوبعه بودم تقریبا کپى برابر با اصلش چشماى سرخ خونینم می‌درخشید لب‌ها و دهن نسبتا بزرگ و کاملا متناسب با صورتم موهام مثل همیشه پریشون روى پیشونیم افتاده بودن. نفس عمیقى کشیدم و سعى کردم اعصابم رو آروم کنم همیشه بعد از یه شکست اعصابم بهم می‌ریخت جورى که اصلا قابل تحمل نبودم صداى نفس کشیدنى باعث شد به سرعت بلند شم.

_ آروم باش منم ولهان

با اعصاب خوردى گفتم: این جا چیکار می‌کنى؟