یکی از سالادهای سنتی ایرانی که طرفداران بسیاری دارد و در کنار اکثر غذاهای سنتی سرو می‌شود سالاد شیرازی است که علاوه بر شهر شیراز در شهرهای دیگر ایران نیز تهیه می‌شود که با توجه به ذائقه‌های گوناگون افراد می‌تواند به روش‌های مختلفی تهیه شده و تزیین شود. در این مطلب از مجله بانوان صورتی‌ها ایده های تزیین سالاد شیرازی ساده را برای همراهان عزیز آماده کرده‌ایم که امیدواریم این ایده‌ها بتوانند شما را در تزیین سالادتان همراهی کنند.

ایده های تزیین سالاد شیرازی ساده

ایده‌های تزیین سالاد شیرازی

نکات مهمی که در تهیه و تزیین سالاد شیرازی ساده حتما باید رعابت کنید این است اگر می‌خواهید سالاد شیرازی را به صورت تک نفره سرو کنید باید مواد سالاد را نیم ساعت قبل آماده کرده و در یخچال قرار دهید تا سرد شود و سپس در ظروف یک‌نفره بریزید و با سبزی‌جات معطر تزیین کنید ولی اگر دوست دارید سالاد شیرازی را در یک ظرف بزرگ تزیین کنید می‌توانید مواد را جدا از هم در ظرف بچینید تا مهمانان بتوانند از قسمت‌های مختلف سالاد انتخاب کرده و برای خود سالاد بکشند.

تزیین ساده سالاد شیرازی

تزیین ساده سالاد شیرازی

نکته‌ی دیگری که در تزیین سالاد شیرازی ساده باید رعایت کنید این است که سعی کنید در زمان سرو سالاد شیرازی آبلیمو و نمک آن را بیافزایید و چندین ساعت قبل این کار را انجام ندهید چون این‌کار باعث پژمرده شدن خیار و گوجه فرنگی خواهد شد.

تزیین جدید و جذاب سالاد شیرازی

تزیین جدید و جذاب سالاد شیرازی

تزیین بسیار ساده و جدید سالاد شیرازی

تزیین بسیار ساده و جدید سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی ساده برای مهمانی

تزیین سالاد شیرازی برای مهمانی

ایده تزیین ساده سالاد شیرازی

ایده تزیین ساده سالاد شیرازی

ساده‌ترین تزیین برای سالاد شیرازی

ساده‌ترین تزیین برای سالاد شیرازی

تزیین جالب سالاد شیرازی

تزیین جالب سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی

تزیین سالاد شیرازی

به پایان ایده‎های تزیین سالاد شیرازی رسیدیم امیدواریم با تهیه سالاد شیرازی در کنار غذاهای ایرانی از خوردن آن‌ها لذت ببرید و این سالاد را از سفره‌هایتان حذف نکنید. ممنون از همراهی شما عزیزان. منتظر نظرات و پیشنهاداتتان هستیم.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d8%aa%d8%b2%db%8c%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/