صورتی‌ها: خواندن کتاب توصیه‌ای است که همه افراد موفق در دنیا دارند. خواندن کتاب می‌تواند در زندگی روزمره بسیار تاثیر داشته و در دراز مدت نیز اثرات خود را نشان خواهد داد. کتاب شبح سیاه  از جملهکتاب‌های مفید است که با قلمی زیبا و روان نوشته شده است. معرفی کتاب شبح گرگ را می‌توانید در این مطلب بخوانید.

معرفی کتاب شبح گرگ

معرفی کتاب شبح گرگ

در این رمان امیر عشیری، دو نفر از ماموران پلیس بین‌المللی ایران در پی دستگیری قاتل یا قاتلان زنی به نام “شرکت السلطنه” هستند که جواهرات گران‌بهایش در جریان قتل به سرقت رفته، و در پی تحقیقات، ردپای قاتلان را در استانبول پیدا می‌کنند. “ابوالفتح میرزا” که متهم به قتل بوده در ایستگاه راه آهن استانبول به شکل مرموزی به قتل می‌رسد و ماموران پلیس بین‌الملل ایران متوجه می‌شوند عتیقه فروشی به نام “انور بیک” در این ماجراها دست دارد. با کشته شدن “انور بیک” در جریان فرار از خاک ترکیه وقایعی پیش می‌آید که منجر به شناخت قاتل اصلی “شرکت السلطنه و کشیده شدن ماجرا به خاک ایران می‌گردد….

قسمتی از کتاب شبح گرگ:

با آن‌که بدنم بر اثر ضربه‌های شلاق کرخت شده بود، هنوز قدرت تشخیص صداها را از دست نداده بودم. هر چند که صداها، در برخورد با ذهنم، کم‌کم کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر می‌شدند.

صدای قدیرخان مسن‌ترین هم سلول را که در بین زندانیان به باباخان شهرت داشت، شنیدم که گفت: “بی‌انصاف‌ها پشتش را آش و لاش کرده‌اند!” بعد صدای طغرل به گوشم خورد: “حالا چه کار باید کرد قدیرخان!” صدای باباخان بر پرده‌ی گوش‌هایم نشست:” تنها مرهم پشت آش و لاش شده‌ی آقا گولان، همان روغن خاکستری است” صدای یوسف خیلی ضعیف به گوشم خورد، فقط صدایش و بعد از آن دیگر چیزی نفهمیدم و هیچ صدایی نشنیدم.

معرفی نویسنده‌ی کتاب شبح گرگ:

معرفی کتاب شبح گرگ

امیر عشیری در سال ۱۳۰۳ در تهران به دنیا آمد و فعالیت مطبوعاتی‌اش را در مجله “آسیای جوان” آغاز کرد. نخستین اثر او در سال ۱۳۲۸ در سن ۲۵ سالگی به صورت پاورقی در مجله‌ای که در آن مشغول به کار بود چاپ شد. امیر عشیری یکی از کارمندان وزارت صنایع و معادن بود ولی عمده درآمد خود را از راه نویسندگی و روزنامه‌نگاری به دست می‌آورد. او هم‌زمان در چند مجله پاورقی‌های شبه جنایی – پلیسی منتشر می‌کرد و طرفداران خاص خودش را داشت. محمد علی جمالزاده، پس از خواندن کتاب “سیاه خان” عشیری، آن‌چنان به قلم او علاقه‌مند و شیفته شد که او را الکساندر دوما در ایران نامید.

سال انتشار و انتشارات کتاب شبح گرگ:

این کتاب در سال ۱۳۸۴ توسط انتشارات دبیر به چاپ رسیده است.

از اینکه با معرفی کتاب شبح گرگ همراه ما بودید کمال تشکر را داریم.


لینک منبع:


https://suratiha.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b4%d8%a8%d8%ad-%da%af%d8%b1%da%af/