صورتی‌ها: در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها با معرفی کتاب کرشمه خسروانی که یک نمایش‌نامه زیبا از یک نویسنده‌ی خلاق با قلمی بسیار روان است همراه شما عزیزان خواهیم بود.

افراد کتاب‌خوان زیادی وجود دارند که دوستی جز کتاب ندارند ولی همیشه شاد و خوش‌حال هستند و تمام لحظات غم و شادی خود را با کتاب تقسیم می‌کنند. این افراد هیچ‌گاه از تنهایی گله نمی‌کنند و دوست دارند دور از جمع باشند تا بتوانند با دوست همیشگی خود کتاب خلوت کنند. اگر شما نیز دوست دارید دوستی وفادار و همیشگی داشته باشید کتاب را دوست خود بدانید.

معرفی کتاب کرشمه خسروانی

معرفی کتاب کرشمه خسروانی

این کتاب یک نمایش‌نامه‌ی دیگر از آقای شجاعی است که داستان کتاب به زمان خلافت معاویه برمی‌گردد. در این نمایش‌نامه یزید فرزند معاویه عاشق زینب همسر عبدالله می‌شود و با این وجود که زینب همسری دارد معاویه دنبال حیله‌ای است که زن و شوهر را از هم جدا کند و زینب را به همسری پسرش یزید دربیاورد.

این نمایش‌نامه با قلمی بسیار زیبا و روان نوشته شده است که داستان به حاشیه نمی‌رود و داستانی جالب و هیجان‌انگیز است.

قسمتی از کتاب کرشمه خسروانی:

معرفی کتاب کرشمه خسروانی

انجام بسیاری از امور توسط حکومت یا قدرت نه صلاح است و نه شدنی. ولی انجام همان امور توسط حاکم‌زادگان یا منصوبین به قدرت سهل‌ترین کار ممکن است.

گوهرشناس نیاز ندارد که گوهر را در دست بچرخاند یا با دندان بیازماید. اصل بودن گوهر را از فرسنگ‌ها فاصله به یک نگاه تشخیص می‌دهد. این افراد تازه‌کار و بی‌تجربه‌اند که باید گوهر را با هزاران محک بیازمایند و در نهایت هم مطمئن نباشند که به تشخیص درست دست یافته‌اند.

قول اصولا برای دادن است نه انجام دادن. من مضمون حرف‌های نگفته را بهتر از حرف‌های گفته می‌فهمم. خدا اگر بهشتش را به دست ما نسپارد در اختیار که می‌خواهد بگذارد؟

زندگی با مردی که بی‌دلیل می‌رود و با دلیل باز می‌گردد برای من به قدر ارزنی نمی‌ارزد. عذرخواهی و بخشش طلبی وظیفه‌ی من است اگر چه نبخشیدن حق تو باشد.

نویسنده کتاب کرشمه خسروانی:

سید مهدی شجاعی نویسنده این کتاب می‌باشد.

سال انتشار کتاب کرشمه خسروانی:

این کتاب با محتوا در سال ۱۳۹۳ شمسی به انتشار رسیده است

انتشارات کتاب کرشمه خسروانی:

این کتاب توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D8%B4%D9%85%D9%87-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C/