صورتی‌ها: در روز عروسی هر کدام از مهمان‌ها برای عروس خانوم و آقاداماد هدیه‌ای تهیه می‌کنند. نیم ست طلا برای عروس به عنوان هدیه عروسی می‌توان ایده بسیار مناسبی باشد. همانطور که می‌دانیم دختران و بانوان به طلا و زیورآلات بسیار علاقه نشان می‌دهند به همین دلیل هم خرید طلا می‌تواند بهترین ایده باشد. اگر هزینه بودجه کافی برای خرید ست طلا ندارید می‌توانید نیم ست طلا برای عروس خانم تهیه کنید.

مدل‌های جدید نیم ست طلا برای عروس

مدل‌های جدید نیم ست طلا برای عروس 2018

در خرید نیم ست طلا برای عروس باید توجه کنید که سلیقه عروس خانوم را در نظر بگیرید نه سلیقه خودتان را، زیرا باید عروس از آن هدیه راضی باشد. یکی از نکاتی که برای انتخاب طلای عروس خانوم باید در نظر بگیرید رنگ طلایی است که او بیشتر استفاده می‌کند، بدانید که چه نوع جواهری را بیشتر دوست دارد کلاسیک و یا اسپرت و سپس با توجه به فرم گردن و اندام عروس خانوم جواهری را برای او انتخاب کنید. و مطمئن شوید که این نیم ست مورد پسند عروس خانوم قرار خواهد گرفت.

در ادامه مدل‌های مختلفی از نیم ست طلا برای عروس را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم که این مدل‌ها را پسند کنید و ایده‌های مناسبی برای خرید هدیه عروسی شما باشند.

نیم ست طلا برای عروس

مدل شیک نیم ست عروس

مدل نیم ست جدید برای عروس

مدل نیم ست جدید برای عروس

مدل جدید و شیک نیم‌ ست طلا برای عروس

مدل جدید و شیک نیم‌ ست طلا برای عروس 2018

جدیدترین مدل نیم ست عروس به شکل قلب. ترکیبی از طلای سفید و زرد

جدیدترین مدل نیم ست عروس 

نیم ست طلا برای عروس به شکل تاج با گوشواره و گردنبند

نیم ست طلا برای عروس 2018

مدل جدید نیم ست طلا عروس که شامل گوشواره‌های طلا و گردنبند طلا سفید می‌باشد.

مدل جدید نیم ست طلا برای عروس

مدل جدید نیم ست عروس با طلای سفید

مدل جدید نیم ست عروس

نکته: برخی مدل‌های نیم ست عروس خاص هستند و برای همه مناسب نیستند و هر کسی ممکن است آن را نپسندد پس مدلی را انتخاب کنید که بیشتر خانوم‌ها می‌پسندد و دوست دارند.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%AF%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%B3%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/