بانوان و دختران بسیاری دوست دارند که زمان بیکاری خود را با خواندن رمان عاشقانه و یا رمان‌هایی با موضوعات دیگر بگذرانند و از رمان‌ها تجارب خوبی بگیرند تا بتوانند در زندگی خود از این تجارب استفاده کنند. به همین منظور در این مطلب از مجلهصورتی‌ها برای شما کاربران عزیز رمان گذشته نگذشته که موضوعی عاشقانه و اجتماعی دارد را آماده کرده‌ایم. امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد. برای دانلود رمان گذشته نگذشته به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان گذشته نگذشته

دانلود رمان گذشته نگذشته

پیش از دانلود رمان گذشته نگذشته با هم خلاصه‌ای از این رمان را به همراه قسمتی منتخب از آن می‌خوانیم تا با رمان بیشتر آشنا شویم.

خلاصه‌ای از رمان گذشته نگذشته

داستان رمان داستان زندگی خانواده‌ای است که در زمان‌های گذشته دچار مشکلاتی شده‌اند و دختری که از همه‌ی دنیا بی‌گناه‌تر است درگیر اتفاقات بزرگ زندگی می‌شود. این داستان زندگی دختری با سن کم را بیان می‌کند که مجبور است کل مسئولیت زندگی را به دوش بکشد و در این راه پیچیده با کشمکش‌هایی روبرو شود.

قسمتی از رمان گذشته نگذشته

دانلود رمان گذشته نگذشته

یه اقیانوس آبی توی عمق چشم‌هاته، یه ریتم شادی توی پیانوی صداته. تو رویاهام می‌بینم که موهام رو می‌بوسی، همه دنیام تو می‌شی توی عکس خصوصی. بذار طوفان بگیره ما کم خطر نکردیم، بیا دنیا رو با یه قایق بگردیم. یکم مرزهای بین من رو دست‌هات رو کم کن من رو بغل بگیر رو از این طوفان ردم کن. من رو تو با یه دوریبین یکم بارون یه دریا، بیا بریم از اینجا تا انتهای دنیا. بیا جوری بریم که جهان تنها بمونه. قدم‌هامون به یاد خیابون‌ها بمونه، یه آهنگ قدیمی یه حس خوب و مبهم تو خواب بچگی‌ها من این لحظه رو دیدم. آهنگ قطع شده بود، منم از هپروتم پریدم بیرون. چشم‌هام رو آروم باز کردم با دیدن چهره‌ی خسته‌ی مامان جا خوردم. کی اومد تو اتاقم، متوجه نشدم!

-همین‌جوری زل زدی به من دختر، از کیه دارم صدات می‌کنم، فکر کردم واسه صدای زیادشه که نمی‌شنوی (اشاره‌ای به لپ تاپم کرد) ولی دیدم نه خانوم کلا تو این دنیا سیر نمی‌کنه! آب دهنم رو با زور پایین دادم، فکر کنم گلوم خشک شده و در همین حال به چهره‌ی خسته‌ی مامان لبخند بی‌جونی زدم.

لینک دانلود رمان گذشته نگذشته:

دانلود با لینک مستقیم

مطلب “دانلود رمان گذشته نگذشته” به پایان رسید امیدواریم از خواندن این رمان لذت ببرید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%86%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87/