در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها مقاله‌ای با عنوان از کجا بفهمیم عاشق شده ایم را آماده کرده‌ایم، که امروزه یکی از دغدغه‌های مبهم در بین جوانان و نوجوانان می‌باشد. پس با ما همراه باشید تا بخوانید که احساساتی که نسبت به یک فرد دارید آیا احساس عاشقی است یا نه و به پاسخ سوال از کجا بفهمیم عاشق شده ایم برسید.

عشق چیست؟ آیا واقعا عاشق شده‌اید؟ از کجا بفهمیم عاشق شده ایم ؟ نام احساس مبهم و خوشایندی که نسبت به فرد جدید زندگی‌تان رخ داده چیست؟؟ اصلا چه موقعی می‌توانید نام احساس و حس درونی تاره و بعضا شورانگیز و خوشایند زندگی‌تان را عاشقی بنامید؟؟ این‌ها همه سوالاتی هستند که در این مطلب به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

از کجا بفهمیم عاشق شده ایم

از کجا بفهمیم عاشق شده‌ایم

عاشق شدن حسی بالاتر و فراتر از جذب شدن و دوست داشتن ویژگی‌های ظاهری فرد دیگری است. این جمله مفهوم این را دارد که دوست دارید وقت خود را فقط با آن فرد بگذرانید و از در کنار او بودن لذت ببرید. اگر شما نسبت به فرد دیگری بخشنده و دل‌سوز و نگران و علاقه‌مند شده‌اید. احتمالا شما در حس و حال عاشقی به آن فرد غرق شده‌اید.

علایم و نشانه های عاشقی چیست

از کجا بفهمیم عاشق شده‌ایم

از کجا بفهمیم عاشق شده‌ایم یا عاشقی با ما فاصله‌ دارد؟ نشانه‌هایی برای عاشقی وجود دارد که به شما می‌گوید آیا احساسی که به یک شخص خاص دارید عشق است یا معنای دیگری دارد؟

– زمانی که با وجود او دیگر به روابط احساسی که در گذشته‌هایتان داشتید را از ذهن خود پاک می‌کنید و به آن‌ها فکر نمی‌کنید، یعنی عاشق آن فرد شده‌اید.

– اگر شما در کنار فردی که به او احساس عاشقی دارید کارهایی را انجام می‌دهید که قبلا دوست نداشتید و برای شما لذت‌بخش می‌شود، شما عاشق شده‌اید.

– اگر شما عاشق فردی شوید با فرد محبوب خود برنامه‌های بلند مدتی می‌گذارید که از تفریحات آخر هفته فراتر می‌روند.

– وقتی عاشق می‌شوید دوست دارید کارهایی را که قبلا هزاران بار انجام داده و از آن خسته شده‌اید را با فرد مورد علاقه خود دوباره تجربه کنید.

– زمانی که احساس عاشقی می‌کنید دوست دارید تمام اتفاقات خوب و بد زندگی خود را با فرد مورد علاقه خود در میان بگذارید.

– شما وقتی عاشق می‌شوید هر جایی بروید و هر چیزی را که ببینید. ناخودآگاه حواس و فکرتان دنبال عشق جدید می‌رود، چون همیشه به فکر او هستید.

– وقتی شما عاشق شده‌اید همیشه منتظر زمانی هستید که باهم باشید و لحظات خوبی را در کنار هم بگذرانید.

این‌ها همه نشانه‌های یک عاشق هستند ولی در واقع نمی‌توان حتی با وجود این نشانه‌ها نیز گفت که کسی عاشق شده است یا نه؟ از کجا بفهمیم عاشق شده ایم سوالی بسیار پیچیده است که جواب آن فقط نزد خودتان است

عشق با عاشقی یکسان نیست

از کجا بفهمیم عاشق شده‌ایم
همه‌ی انسان‌ها احساس دارند و عاشق می‌شوند و این بخشی از زندگی طبیعی بیشتر انسان‌ها است. عاشق شدن یک مسئله‌ی قابل برنامه‌ریزی نیست پس نمی‌توانید با برنامه‌ریزی عاشق شخصی خاص شوید و حتی نمی‌توانید توضیح دهید که چرا عاشق فردی شده‌اید. دلیل این عاشقی و احساسات درونی توضیح دادنی نیست. اما واقعیت مسئله این است که می‌توان عاشق شد ولی عاشقی را تجربه نکرد.

عشق ورزیدن به شخصی خاص یعنی قبول کنید که کسی را عاشقانه دوست دارید و می‌خواهید با او وقت بیشتری بگذرانید و به او بیشتر اعتماد و توجه کنید. شما نیز می‌توانید خانواده و دوستان خود را عاشقانه دوست داشته باشید اما عاشقی کردن مسئله‌ی دیگری است در این نوع روابط نمی‌توان تجربه کرد.

عاشقی کردن مسئله‌ی دیگری است که تجربه‌ی این روابط سرشار از پیچیدگی‌های احساسی و عاشقانه بسیار متفاوت است. اگر شما نیز عاشقی را تجربه و احساس کرده‌اید معنای آن علاقه نشان دادن به سهیم شدن دو فرد در تمام افکار و احساسات هم‌دیگر است. عاشقی‌کردن یعنی مدام به فکر آن فرد بودن، تجربه‌ی احساس  آرامش در کنار او و تمایل‌به خوشحالی‌اش.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A8%D9%81%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%85-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%85/