هر انسانی که به دنیا می‌آید دین و آیینی را از پدر و خاندان خود به ارث می‌برد. ما مسلمانان خدای واحدی داریم که مانند و همتایی ندارد و او را می‌پرستیم. بزرگان جهان نیز برای خدایی که ان‌ها را آفریده است جملاتی را نوشته‌اند که ما در این مطلب ازمجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برخی از سخنان بزرگان در مورد خدا را برای شما گردآوری کرده‌ایم که امیدواریم از خواندن این جملات لذت ببرید. با ما همراه باشید و سخنان بزرگان در مورد خدا را مطالعه کنید.

سخنان بزرگان در مورد خدا

سخنان بزرگان در مورد خدا

سخنان آنتونی رابینز در مورد خدا:

۱- خداوند هرگز مشکلی را سر راه‌مان نمی‌گذارد، مگر آن که بداند، شایستگی و گنجایش رویارویی با آن و توانایی از بین بردن آن را نیز داریم.

۲- کرم ابریشم ابتدا به صورت کرم است و موقعی که به دور خود پیله‌ای می‌تند، ظاهراٌ مرده به نظر می‌رسد. اما در واقع چنین نیست. بله او در حال تبدیل شدن به پروانه است. گاهی اوقات کافی است که به خدا اعتماد کنیم، زیرا اوست که می‌داند چه موقع ما باید به پروانه مبدل شویم..

سخنان ارزشمند پائولو کوئیلو درباره‌ی خدا:

سخنان بزرگان در مورد خدا

۱- شاید خداوند صحرا را آفریده است تا انسان از دیدن نخل‌ها لذت ببرد.

سخنان بزرگان در مورد خدا ، مادر ترزا:

سخنان بزرگان در مورد خدا

۱- نمی‌توانیم بدون واسطه در حضور خداوند قرار بگیریم، مگر آن که سکوت درون و بیرون، هر دو را بر خود تحمیل کنیم.

۲- سکوت ژرف را به مثابه لحظاتی مقدس و گران‌بها پاس بدار، لحظاتی برای پناه جستن در سکوت زنده خانه آفریدگار.

سخنان جبران خلیل جبران در مورد خدا:

سخنان بزرگان در مورد خدا

۱- عبادت، گستردن جان است بر کرانه هستی و آمیزش انسان است با اکسیر حیات.

۲- در تعلیم و تربیت، ذهن به تدریج از تجربه‌های علمی به نظریه‌های عقلانی، تجربه معنوی و سپس به سوی خدا رهسپار می‌شود.

سخنان الهه قمشه‌ای در مورد خداوند:

سخنان بزرگان در مورد خدا

۱- اگر می‌گویند ذکر کنید، منظور این نیست که یک تسبیح دست‌مون بگیریم و بگوییم: یا الله، یا رحمان، یا رحیم و … ،اسم ببریم!  این‌ها ذکر نیست.  ذکر این است که او در کل زندگی ما حضور داشته باشد. اگر یک اسم خدا جمیل است، پس باید در معماری‌مان باشد، توی رفتارهای‌مان باشد، تو لباس‌مون باشد تو ظاهر و باطن‌مون باید باشد، تو صحبت کردن‌مون باید باشد. کو جمیل!؟ که تو می‌گویی من ذاکرم! هر کس ذاکر نباشد به اسماء الله زندگیش سخت می‌شود، معیشتش تنگ می‌شود.

۲- هیچ دعائی بالاتر از این نیست که خدا ما را از خودش دور نکند و هیچ دردی هم بالاتر از درد هجران نیست.

۳- کسی که بینایی را خلق کرده است، یقینا بینا است. یک کور نمی‌تواند بینایی را خلق کند. پس او تو را می‌بیند. از او کمک بخواه.

۴-  خیلی خوب است که انسان زیبایی‌ها و خوبی‌ها را ستایش کند و خوبی‌های مردم را بیان کند آن وقت اگر این ستایش برای خود حق باشد برمی‌گردد به حق ولی اگر این ستایش را برای این کرد که به یک چیز غنی و حقیری برسد آنوقت این ستایش مانع می‌شود بین انسان و حق و نشانه دلبستگی به این دنیا است.

امیدواریم از مطالعه این سخنان بزرگان در مورد خدا لذت برده باشید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%B3%D8%AE%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D8%A7/