یکی از سرگرمی‌های مفید دختران و بانوان خواندن رمان است که می‌تواند فواید زیادی داشته باشد. مثلا خواننده با خواندن رمان رفته رفته به کتاب‌خوانی علاقه‌مند شده و فردی کتاب‌خوان می‌شود که این ویژگی برای فرد و جامعه بسیار مفید است. به همین دلیل ما در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز رمان باغ ممنوعه نوشته‌ی پردیس شریعتی که یک رمان ترسناک و هیجانی است را آماده کرده‌ایم که امیدواریم از خواندن این رمان لذت ببرید. برای دانلود رمان باغ ممنوعه می‌توانید به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان باغ ممنوعه

دانلود رمان باغ ممنوعه

خلاصه‌ای از رمان باغ ممنوعه:

داستان درباره‌ی کنجکاوی دختری است که به باغ روبروی باغ خودشان مشکوک می‌شود و از سر شیطنت و کنجکاوی می‌خواهد سر از راز باغی که همیشه درش با زنجیر و قفل بسته است دربیاورد. او از خود می‌پرسد که چرا در طی چندین سال ندیده است که کسی وارد آن باغ شد؟ داخل این باغ چه چیزی است؟ و کلی سوال بی جواب دیگه. ولی دختر داستان نمی‌داند که پشت در این باغ چه اتفاقات ناگواری در حال وقوع است و وقتی می‌فهمد که دیگر در دردسر بزرگی افتاده است.

قسمتی از رمان باغ ممنوعه:

رمان باغ ممنوعه

بعد از شام برای خواب به اتاقم رفتم ولی مگه خوابم می‌برد؟ از ذوق رفتن به ده و دیدن گلنار خواب از سرم پریده بود. از بچگی با گلنار دوست بودم. هر تابستون که به باغ و ده پدریم می‌رفتیم، یا گلنار به باغ ما می‌اومد، یا من به خونه اونا می‌رفتم و چند روز رو با هم می‌گذروندیم. دختر ساده و دوست داشتنی هست و همیشه باهاش احساس راحتی دارم. همیشه باهم کنجکاوی می‌کردیم و تو همه چیز سرک می‌کشیدیم ولی یادمه که گلنار همیشه موقع فوضولی می‌ترسید و می‌گفت:

-نجلا تورو خدا بیا برگردیم، ول کن من می‌ترسم.

منم ریز ریز به ترسش می‌خندیدم و می‌گفتم:

-گلنار قرار نشد بترسیا!

با یادآوری خاطرات‌مون لبخند محوی روی لب‌هام نشست. شیطنتامون برای دوران کودکی بود. ولی از ۱۷ سالگی به بعد هر دوتامون به طرز عجیبی آروم شدیم. دیگه نه فوضولی می‌کردیم و نه بقیه رو اذیت می‌کردیم. کلا همه شیطنتارو گذاشتیم کنار و شدیم دوتا خانوم. البته خانوم شدن گلنار بیشتر به علی مربوط می‌شد. علی پسر باغ همسایه گلنار اینا بود که برای درس خوندن به شهر رفته بود و حالا که درسش تموم شده بود به ده و پیش خانواده‌اش برگشته بود. گلنار هم یه دل نه صد دل عاشق علی شده بود و البته علی هم بی میل نبود نسبت بهش. اینو از نگاه‌های خجالتی و سر به زیری که به هم می‌انداختند متوجه شده بودم.

لینک دانلود رمان باغ ممنوعه:

دانلود با لینک مستقیم

برای دانلود دانلود رمان باغ ممنوعه می‌توانید از برنامه دانلود منیجر و یا مرورگر استفاده کنید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%BA-%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%D9%87/