سیاری از بانوان و دختران از خواندن رمان عاشقانه خسته شده‌اند و به دنبال رمانی با موضوع متفاوت هستند. امروزه بیشتر رمان‌ها دارای موضوعی عاشقانه هستند و پیدا کردن رمانی با موضوع متفاوت بسیار سخت شده است. رمان ناقوس مرگ یکی از رمان‌های است که دارای موضوعی جنایی و پلیسی می‌باشد و برای کسانی که به دنبال رمانی خاص می‌گردند بسیار مناسب. پیش از دانلود رمان ناقوس مرگ می‌توانید خلاصه‌ای از این رمان را خوانده و با موضوع آن آشنا شوید. برای دانلود رمان ناقوس مرگ به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان ناقوس مرگ

دانلود رمان ناقوس مرگ

خلاصه‌ای از رمان ناقوس مرگ:

صورتی‌ها: داستان رمان داستانی پلیسی و جنایی است. داستان رمان درباره‌ی شب‌های نا آرام و شلوغ تهران است که قاتلی بی‌رحم و سنگ‎دل که هیچ حراسی ندارد و کارش تنها دریدن است و بس در خیابان‌های تهران هیایویی به پا می‌کند و هیچ نشانی از او در دست ماموران پلیس نیست تا این‌که…

قسمتی از رمان ناقوس مرگ:

چند متر جلوتر چراغ های جلوی بنزهای نیروی انتظامی روشن شد و بعد صدای کشیده شدن چهار چرخ ماشین و بعد بوی لنت و لاستیک به هوا بلند شد. آروم سرعتم رو کم کردم و ماشین رو متمایل به راست پارک کردم تا راه فراری نداشته باشه این قاتل بی‌رحم و فراری. هم زمان با پوریا از ماشین پیاده شدم. سرش چرخید به سمت عقب تا شاید راه فراری باشه و انگاری وقتی همه‌ی راه‌ها رو بسته دید با دستای بالا رفته به نشانه‌ی تسلیم پیاده شد. پیاده شدم و یه نگاه به بچه ها که همگی اسلحه به سمتش نشونه رفته بودند کردم و خودم هم از اسلحه از غلاف بیرون کشیدم و به پوریا اشاره کردم تا بهش دستبند بزنه. پوریا بهش نزدیک‌تر شد و چند مامور با کلاش توی دستشون دو قدم جلوتر اومدن تا پوریا تو امنیت کامل باشه. دستبند رو از کمرش بیرون کشید و خواست قبل زدن دستبند بدنش رو بازرسی کنه که شی تیزی تو تاریکی هوا درخشید و فریاد مواظب باش من و بندازش بچه‌ها قاطی شد. یکی از پاهای پوریا چرخشی بالا رفت کوبیده شد تو گردن کیومرث توانا و باعث شد تعادلش رو از دست بده و نقش زمین بشه و قبل از این که بتونه دوباره حرکتی کنه دستبند پوریا دستاشو از پشت اسیر کرد.

لینک دانلود رمان ناقوس مرگ:

دانلود با لینک مستقیم

یعد از دانلود رمان ناقوس مرگ می‌توانید این رمان را مطالعه کنید و از قلم نویسنده لذت ببرید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%82%D9%88%D8%B3-%D9%85%D8%B1%DA%AF/