در این مطلب از بخش مطالعه و کتابخوانی مجله صورتی‌ها معرفی کتاب طاق نصرت را خواهیم داشت. معرفی کتاب طاق نصرت به این صورت خواهد بود که ابتدا خلاصه‌ای از کتاب را خواهیم گفت سپس نوبت به معرفی نویسنده و مترجم خواهد رسید. معرفی کتاب طاق نصرت همراه ما باشید.

معرفی کتاب طاق نصرت

افراد زیادی هستند که دوست دارند کتاب‌های مختلف خوانده و همیشه با کتاب در حال گفتگو باشند، ولی تعداد بیشتری از افراد نیز هستند که اصلا علاقه‌ای به کتاب نداشته و هیچگاه رابطه‌ی خوبی با آن برقرار نمی‌کنند. اگر شما از افرادی هستید که کتاب دوست دارید می‌توانید کتاب‌هایی را که خوانده و دوست داشته‌اید به کسانی که دوستشان دارید و کتاب نمی‌خوانند هدیه بدهید تا آن‌ها را نیز با کتاب آشتی داده و کتاب‌خوان کنید.

معرفی کتاب طاق نصرت

معرفی کتاب طاق نصرت

معرفی کتاب طاق نصرت:

داستان کتاب در مورد زمان جنگ جهانی است که این بار در این کتاب پزشکی را می‌بینیم که از دست ناز‌ها فراری است و یه صورت مخفیانه در شهر فرانسه زندگی می‌کند. او در این شهر به معالجه‌ی بیماران می‌پردازذ و در این میان با زنی آشنا می‌شود. او عاشق این زن می‌شود و عشقی در زمان جنگ با ابعاد و مشخصات خاص خودش بینشان حادثه‌ای دیگر به وجود می‌آورد. با این حال مشکلات این نوع زندگی پناهدنگی، ترس و روبرو شدن با کسانی که زندگیت را نابود کردند نشان می‌دهند.

مسلما این کتاب کتاب جدیدی نیست مربوط به چندین سال پیش است ولی با توجه به نویسنده‌ی خوب این کتاب ارزش خواندن را دارد چون این نویسنده قلم خوبی دارد و جملات را طوری بیان می‌کند که عکس‌العلم همه بر روی خواننده تاثیرگذار است. در ضمن از روی این کتاب فیلمی نیز تهیه شده است.

قسمت‌هایی از کتاب طاق نصرت:

قسمت‌هایی از کتاب طاق نصرت

– هیچ چیز آن قدرها ارزش ندارد که آدم آن را تا این اندازه جدی بگیرد.

– آدم هیچ وقت مقاوم نمی‌شود فقط به بعضی چیزها عادت می‌کند.

– هیچ مرضی به اندازه قدرت طلبی مسری نیست.

– و هیچ چیز به اندازه قدرت آدم‌ها را عوض نمی‌کند.

– تا زمانی که امکانی وجود دارد آدم باید دست به هر تلاشی بزند اما موقعی که دیگر کاری از دستش ساخته نیست باید همه چیز را فراموش کند.

– انتظار چیزی را داشتن و دانستن آن دو چیز متفاوت است.

نویسنده‌ی کتاب طاق نصرت:

اریش ماریا رمارک

مترجم کتاب طاق نصرت:

مترجم کتاب طاق نصرت

پرویز شهدی

سال انتشار کتاب:

۱۳۸۱

انتشارات:

دشتستان

معرفی کتاب طاق نصرت به پایان رسید امیدواریم با تهیه‌ی این کتاب، کتاب تازه‌ای به آرشیو کتاب‌های خود اضافه کرده و به مطالعه بپردازید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B7%D8%A7%D9%82-%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%AA/