دختران و بانوان همیشه دوست دارند زیبا و بی‌نظیر باشند و این زیبایی را تنها در مجالس و مهمانی نمی‌خواهند بلکه دوست دارند در خانه نیز زیبا و شیک‌پوش باشند. اگر شما نیز از این دسته دختران و بانوان هستید که شیک‌پوشی را در خانه نیز می‌خواهید، در این مطلب از مجله زنانه دخترانه صورتی‌ها برای شما مدل های تی شرت دخترانه اسپرت را همراه با نکات مهم در انتخاب تى شرت دخترانه و زنانه آماده کرده‌ایم که امیدواریم با دیدن این مدل های تی شرت دخترانه اسپرت و خواندن این نکات مهم همیشه بانویی شیک‌پوش و خوش‌سلیقه باشید. با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب تى‌شرت دخترانه و زنانه

مدل های تی شرت دخترانه اسپرت

۱- اگر شما فردی قد کوتاه هستید نباید هیچ‌گاه از تی‌شرت‌هایی با یقه‌های بلند استفاده کنید.

۲- افرادی که قد بلند و پاهای لاغری دارند بهترین تی‌شرت برای این افراد تی‌شرت‌های بلند است البته افراد با قد متوسط ولی پاهای لاغر نیز می‌توانند از این نوع تی‌شرت استفاده کنند.

۳- در انتخاب تی‌شرت باید به سلامتی خود نیز دقت کنید و از انتخاب تی‌شرت‌های جذبی که برای اندام شما کوچک هستند خودداری کنید چون در دراز مدت باعث درد‌های موضعی می‌شود.

۴- افرادی که پایین تنه‌ی درشتی دارند باید در هنگام انتخاب تی‌شرت دقت کنند تا تی‌شرت‌هایی را انتخاب کنند که اپل یا لایی داشته باشد. این تی‌شرت‌ها باعث می‌شوند که در بین بالا تنه و پایین تنه‌ی این افراد توازن ایجاد شود.

۵- افرادی که دارای ران‌های بزرگتر از حد معمول هستند می‌توانند با انتخاب تی‌شرت‌هایی با رنگ روشن و طرح‌های شلوغ و تزیین شده. نگاه‌ها را از ران‌های خود گرفته و به سمت بالا تنه جذب کنند. در نتیجه از توجه به رن‌های خود جلوگیری کنند.

۶- رنگ یکی از ویژگی‌های مهم در انتخاب تی‌شرت محسوب می‌شود. همه‌ی ما می‌دانیم که رنگ‌های تیره باعث لاغر دیده شدن اندام و رنگ‌های روشن باعث چاق‌تر دیده دن اندام می‌شود پس با توجه به این نکات اندام خود را بشناسید و متناسب با اندام خود رنگی را انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به اندام خود ببخشید.

مدل های تی شرت دخترانه اسپرت

مدل‌های تی‌شرت دخترانه اسپرت

مدل جدید تی‌شرت دخترانه

مدل جدید تی‌شرت دخترانه

جدیدترین مدل تی‌شرت دخترانه اسپرت

جدیدترین مدل تی‌شرت دخترانه اسپورت

مدل های تی شرت دخترانه اسپرت

مدل تی‌شرت دخترانه

تی شرت را می‌توانید با شلوار جین زنانه نیز ست کرده و در مجالس غیر رسمی استفاده کنید.

تی‌شرت دخترانه شیک و زیبا

تی‌شرت دخترانه شیک و زیبا

مدل تی شرت دخترانه اسپرت

مدل جذاب تی‌شرت دخترانه

تی‌شرت اسپرت جدید دخترانه

تی‌شرت اسپورت جدید دخترانه

مدل جذاب تی‌شرت دخترانه اسپرت

مدل جذاب تی‌شرت دخترانه اسپورت

مدل های تی شرت دخترانه اسپرت

تی‌شرت جذاب دخترانه

مدل تی‌شرت اسپرت دخترانه

مدل تی‌شرت اسپورت دخترانه

گالری مدل های تی شرت دخترانه اسپرت را نیز مشاهده کردید، امیدواریم این مدل‌های جدید تی‌شرت مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%D8%AA/