معرفی کتاب موسیقی‌دان‌های سفید

معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید

مطالعه و کتاب‌خوانی و دوست داشتن کتاب یک خواسته‌ی درونی است که هر شخصی می‌تواند این خواسته را در وجود خود پرورش دهد و به یکی از دوستداران کتاب تبدیل شود. اگر شما نیز دوست دارید کتاب بخوانید با کتاب زیبای موسیقی دان‌های سفید می‌توانید این کتاب‌خوانی را شروع کنید. در ادامه با معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید با این کتاب بیشتر آشنا شوید.

معرفی کتاب موسیقی‌دان‌های سفید

معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید

جلادت کفتر پسری کرد که عاشق موسیقی است او در این راه دبیری می‌یابد و به موسیقی و اجزای آن نزدیک می‌شود اما در حال گذر ماموران عراقی او را می‌گیرند و دستگیر می‌کنند وقتی او به خودش می‌آید خود را درون یک شهر افسانه‌ای و عجیب در داخل یک بیابان پر از روسپیان می‌یابد و در این میان متوجه می‌شود که برای زنده ماندن در این بیابان باید موسیقی اصیل را از یاد ببرد.

یک داستان پر رمز و راز و کنایه خیلی جادویی و زیبا البته به نظرم حجمش یک مقدار زیاده و برای همین گاهی به بیراهه می‌زنه اخرشم لازم نیست نتیجه گیری‌های اخلاقی کنه اما جادوی لحظاتش خیلی زیباست خیلی.

این کتاب نوشته‌ی بختیار علی محمد است که به تعداد زیادی کتاب نوشته است که دلیل شهرت این فرد به خاطر همین کتابش است. او مردی کرد زبان است و در میان افراد کرد بسیار فرد معروفی است.

قسمت‌های زیبایی از کتاب موسیقی دان‌های سفید

در ادامه معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید قسمت‌هایی از این کتاب را تهیه کرده‌ایم تا به هم مطالعه کنیم. هر کی بخواد موسیقی‌دان بشه باید زبان دنیا را بفهمه… موسیقی فهمیدنیه… اما نه فقط فهمیدن چیزهایی که حرف می‌زنن و آواز می‌خونن و فریاد می‌کشن بلکه شنیدن چیزهایی که هیچ صدایی ندارن و خاموش هستن… موسیقی یک سفر جادویی یه از طرف اون صداها… سفری که از درون سکوت می‌گذره.

کمک کردن یک آدم به یک آدم دیگه در واقع پیدا کردن خود آدمه… پشیمونی آدم از گناه خودشه…..

برای این که بتونی دختری را شیفته‌ی خودت بکنی باید دو ویژگی داشته باشی یکی این که بتونی عصبانیش بکنی دوم این که بتونی بخندونیش.

وضعیت موسیقی هم مثل شعر و ادبیاته اون‌هایی که ازش سر در نمی‌یارن بیشتر از همه وانمود می‌کنن که در این زمینه استاد و منتقد و صاحب نظرن….

با ادامه معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید همراه ما باشید تا با نویسنده، مترجم و انتشارات این کتاب نیز آشنا شوید.

نویسنده کتاب موسیقی دان‌های سفید

نویسنده کتاب موسیقی دان‌های سفید

بختیار علی محمد

مترجم کتاب:

رضا کریم مجاور

انتشارات کتاب موسیقی دان‌های سفید:

انتشارات مروارید

سال نشر کتاب:

۱۳۸۹

با مطالعه مطلب “معرفی کتاب موسیقی دان‌های سفید” به صورت کامل با این کتاب و سبک نوشتار آن آشنا شدید. حتما این کتاب را تهیه کرده و مطالعه کنید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/