در این مطلب از مجله زنانه و  دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران عزیز مدل های آینه شمعدان عروس را به همراه نکات مهم خرید آینه شمعدان را آماده کرده‌ایم که امیدواریم این مدل‌ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد و با توجه به نکات نیز بهترین آینه شمعدان را برای خانه‌ی خود تهیه کنید.

مدل های آینه شمعدان عروس

وقتی زوج جوانی تصمیم به تشکیل یک زندگی مشترک می‌گیرند معمولا اولین هدیه‌ی آقای داماد برای خانه‌ی خود آینه شمعدان است که در زمان خرید عروسی خریداری می‌شود. زمان خرید عروسی معمولا زوجین نمی‌دانند که خانه‌ی خود را به چه سبکی خواهند چید و چه مدل آینه شمعدانی برای خانه‌ی آن‌ها مناسب است به همین خاطر پیشنهاد مجله‌ی صورتی‌ها به شما این است که قبل از خرید آینه شمعدان حتما سبک چیدمان خانه‌ی خود را مشخص کنید و سپس به سراغ خرید مدل های آینه شمعدانعروس بروید.

مدل های آینه شمعدان عروس

مدل‌های جدید و شیک اینه شمعدان عروس

آینه شمعدان عروسی

آینه شمعدان عروسی

وقتی به سراغ خرید آینه شمعدان می‌روید حتما دقت کنید که قرار است جنس مبل و میزهای شما از چه نوعی باشد اگر چوبی دوست دارید سعی کنید آینه شمعدان خود را نیز چوبی انتخاب کنید ولی اگر مبل‌هایتان فلزی است سعی کنید از اینه شمعدان فلزی نیز استفاده کنید تا ترکیب خانه به هم نخورد.

مدل های آینه شمعدان عروس

آینه شمعدان عروس

اینه شمعدان عروس چوبی

اینه شمعدان عروس چوبی

با توجه به اندازه‌ی خانه‌ی خود آینه شمعدان را انتخاب کنید مثلا اگر خانه‌ی کوچکی دارید نباید از آینه شمعدان‌های بزرگ استفاده کنید چون سبک خانه را برهم زده و زشت دیده خواهد شد.

مدل آینه شمعدان عروس

اینه شمعدان عروس جدید

اینه شمعدان عروس برنز

اینه شمعدان عروس برنز

نکته: رنگ اینه شمعدان را با توجه به ست رنگ خانه‌تان انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به خانه‌ی خود ببخشید.

اینه شمعدان عروس ۲۰۱۸

اینه شمعدان عروس ۲۰۱۸

اینه شمعدان عروس

اینه شمعدان عروس

نکته: در هنگام خرید اینه شمعدان سعی کنید میز و وسایل جانبی اینه شمعدان را نیز با اینه شمعدان خود ست خریداری کنید.

اینه شمعدان عروس نقره

اینه شمعدان عروس نقره

اینه شمعدان عروس جدید چوبی

اینه شمعدان عروس جدید چوبی

گالری مدل های آینه شمعدان عروس به پایان رسید امیدواریم این مدل‌ها مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید از این مدل‌های جدید ایده‌های خوبی برای جهیزیه‌ی عروس بگیرید. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/