صورتی‌ها: خواندن رمان می‌تواند برای افرادی که زمان بیکاری زیادی دارند بسیار مناسب و سرگرم کننده باشد و برای افرادی که زمان بیکاری کمتری نیز دارد می‌تواند بهترین ابزار برای مواقع استراحت باشد. پس اگر دوست دارید از زمان بیکاری و استراحت خود نیز بهره‌مند شوید حتما رمانی را برای خواندن انتخاب کنید. در ادامه با دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته همراه ما باشید. برای دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته به انتهای مطلب مراجعه کنید.

دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته

دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته

خلاصه‌ای از رمان مزایده‌ی یک قلب شکسته:

داستان درباره‌ی زندگی دختری به نام هیوا است که تمام افراد خانواده‌ی خود به جز خواهر بزرگترش را در اتفاقی ناگوار از دست داده است و هیوا که بر خلاف خواهرش حوری از روحیه‌ای شلوغ و پرجنب و جوش برخوردار است علیرغم سرزنش‌ها و توبیخات حوری که مدام از او می‌خواهد عاقلانه و باوقار رفتار کند دست از شیطنت و مردم ازاری بر نمی‌دارد تا اینکه…

قسمتی از رمان مزایده‌ی یک قلب شکسته:

من و خواهرم حوری وقتی رو در روی هم قرار می‌گرفتیم هیچ شباهتی به مادر و دختر نداشتیم به خنده می‌گفتم: مثل آدم‌های عصر هجر حرف می‌زنی مامان .ببخشین آبجی حوری. و باز از اینه نگاهی به خودم انداختم و دستی به سر و رویم کشید. دیدم از اینه در حالی که با حرص نگاهم می‌کرد و لب و لوچه‌اش اویزان بود. باترش رویی گفت: اشکالی نداره من و مامان صدا کنی. نگاهم توی اینه مات مانده بود به صورتش این باور نکردنی بود. تا به حال هر وقت از زبانم در می‌رفت و مامان صدایش می‌کردم کلی اخم و تخم می‌کرد و با بدخلقی تذکر می‌داد که بار اخرت باشد اما این بار خودش به من می‌گفت اشکالی ندارد و من باورم نمی‌شد. در حالی که به طرفش می‌چرخیدم با حیرتی امیخته با ذوق و شوق به سویش می‌رفتم و دست‌هایم را برای در اغوش کشیدنش به سوی او گشوده بودم باشادمانی وسرور گفتم: وای چه خوب که من می‌تونم مامانی به این ماهی و خوبی و البته جوونی داشته باشم. و با این که مثل همیشه از لوس بازی‌های من خوشش نیامده بود اما از روی ناچاری اجازه داد بغلش کنم و انطور که دلم می‌خواهد ببوسمش و قربان صدقه‌اش بروم. او که از رطوبت بوسه‌های پی در پی من اظهار اکراه و چندش می‌کرد. در حالی که مرا که مثل کنه به او چسبیده بودم از خودش دور می‌کرد و سعی داشت بین من و خودش فاصله‌ای بیاندازد با حالتی عبوس و اخمو گفت: بهتره خودت را لوس نکنی نذاشتی من هم شرط خودم را بهت بگم. بس که خنگ بازی در اوردی و اطوار اومدی

لینک دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته :

دانلود با لینک مستقیم

دانلود رمان مزایده ی یک قلب شکسته به پایان رسید امیدواریم از خواندن این رمان زیبا لذت برده باشید. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%82%D9%84%D8%A8-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87/