همه‌ی افراد در طول زندگی خود به دنبال کسب موفقیت‌های بسیاری هستند و اکثر اوقات وقتی به موفقیت خیلی نزدیک شده‌اند و با تلاشی کوچک می‌توانند به آن برسند از تلاش دست برداشته و ناامید می‌شوند. برای جلوگیری از ناامیدی در میانه‌ی راه رسیدن به موفقیت، باید اراده خود را قوی‌تر کنید. اما چطور؟ یکی از راه‌های تقویت اراده برای رسیدن به موفقیت خواندن جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت می‌باشد.

جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت

صورتی‌ها: به همین منظور هم در این مطلب مجموعه جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت را تهیه کردیم. سعی کنید این جملات را به صورت مداوم در ذهن خود مرور کنید تا به یک باور تبدیل شود و در رسیدن به موفقیت‌های بیشتر به شما کمک کند. با ما همراه باشید و جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت را مطالعه کنید.

جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت

جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت

۱- تنها چیزی که من به آن می‌اندیشم موفقیت و برنده شدن است.

۲- فقط کارهایی را آغاز می‌کنم که برایم توام با موفقیت و سربلندی است.

۳- من همواره فردی موفق، پرانرژی و شاد هستم تا به هدفم که موفقیت بی‌پایان است برسم.

۴- من اهداف بزرگی برای رسیدن به موفقیت دارم و همه‌ را به واقعیت تبدیل می‌کنم.

۵- زندگیم روز به روز با تلاش و کوشش بی‌پایان من به موفقیت نزدیک‌تر می‌شود.

۶- همه‌ چیز و همه‌ کس دست به دست هم داده‌اند تا من به موفقیت برسم و من حتما به موفقیت خواهم رسید.

۷- من برای رسیدن به موفقیت در راه صحیح قدم خواهم برداشت و کج نخواهم رفت.

۸- من شاید به هدفم که موفقیت روز افزون است نرسیده باشم ولی از دیروز به آن نزدیکترم.

جمله‌های تاکیدی مثبت برای موفقیت

جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت

۹- با استفاده از تجربیات زندگی خودم و زندگی دیگران خیلی زود به موفقیت خواهم رسید.

۱۰- اکنون همه‌ی درهای محبت خداوند گشوده شده‌اند و خیر و برکت بی‌پایان نزدم آمده است تا موفقیت را اذان خود کنم.

۱۱- توماس ادیسون می‌گوید : اگر فردی ۹۹% پشت‌کار و ۱% نبوغ داشته باشد ۱۰۰% به موفقیت خواهد رسید.

۱۲- من همیشه از پیشرفت و موفقیت مردم خوش‌حال می‌شوم و برای رسیدن به موفقیت آن‌ها نیز تلاش می‌کنم.

۱۳- بهترین مشوق من برای رسیدن به موفقیت خودم هستم.

۱۴- من با اشتیاق فراوان به استقبال موفقیت بی‌کران می‌روم.

۱۵- من ذاتا فردی موفق و برنده هستم.

۱۶- من با اقتدار فراوان زندگیم را به سوی موفقیت سوق می‌دهم.

جملات تاکیدی برای موفقیت

جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت

۱۷- همیشه افکار قدرتمندم را متوجه هر آنچه می‌خواهم می‌کنم.

۱۸- من اکنون نیز فردی موفق هستم ولی به موفقیت بیشتری خواهم رسید.

۱۹- الگوی ذهن من الگویی بسیار موفق و توانمند است و مرا به موفقیت خواهد رساند.

۲۰- آرزویم موفقیت خودم و دیگران است.

این جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت را باید روزانه در ذهن خود مرور کرده و تبدیل به باور کنید. از اینکه همراه ما بودید کمال تشکر را داریم.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA/