دوست داران کتاب معمولا به دنبال کتاب‌هایی هستند که با قلمی بسیار زیبا نوشته شده باشد و بتواند به آنان اطلاعات خوبی داده و آن‌ها را سرگرم کند. اگر شما نیز از افرادی هستید که کتاب خواندن را دوست دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب اتحادیه ابلهان را که یک کتاب بسیار زیبا است و در سال ۱۳۹۵ منتشر شده است را بخوانید و از خواندن این کتاب لذت ببرید. در ادامه بهمعرفی کتاب اتحادیه ابلهان پرداخته‌ایم که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

کتاب اتحادیه ابلهان

معرفی کتاب اتحادیه ابلهان

معرفی کتاب اتحادیه ابلهان

قهرمان داستان مرد میان سال چاقی به نام ایگنیش رایلی است که ازدواج نکرده و با مادر پیرش زندگی می‌کند. او افکار و عقابدی دارد که متعلق به اوست و از روند و طرز فکر حاکم بر جامعه کاملا ناراضی است ولی مادرش او را مجبور می‌کند که به سر کار برود و در این محیط با آدم‌های مختلفی آشنا شود. ولی او هر بار سعی می‌کند برخلاف روند و طبق روش و اصول خودش پیش روند و یک گند تازه‌ای به وجود می‌آورد.

جان کندی کتابش را خیلی دوست داشت ولی هیچ ناشری حاضر به چاپش نشد و اونم متاسفانه خودکشی کرد و مادرش بعد از ۱۱ سال تلاش بالاخره کتاب را منتشر کرد که فورا سر و صدای زیادی کرد خیلی‌ها گفتن بهترین کمدی دورانه و جایزه پولیتزر را هم برد. واقعا هم کتاب قشنگی خیلی حرف برای گفتن داره من اصلا متوجه نمی‌شم چه طور هیچ کس حاضر به چاپش نشده چون مدلی هست که حتما با یک تعداد سلیقه جور باشه. در ضمن آقای تول آمریکایی هستند.

قسمتی از کتاب اتحادیه ابلهان

دارلن به جونز گفت: این جا از پادگان هم بدتره. همین امروز استخدامت کرد؟

جونز جواب داد: آره نمی‌شه گفت استخدامم کرد. یه جورایی من رو از تو یه حراجی خرید.

اگر سیاه بودم مادرم مرا برای یافتن شغل خوب تحت فشار نمی‌گذاشت چون اصولا هیچ شغل آبرومندی برایم وجود نداشت.

نویسنده کتاب اتحادیه مردگان

جان کندی تول

مترجم کتاب اتحادیه مردگان

پیمان خاکسار

معرفی کتاب اتحادیه ابلهان به اتمام رسید شما نیز این کتاب را تهیه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%86/