دادن هدیه در روز عروسی و یا عقد یکی از رسم‌های ما ایرانی‌ها می‌باشد. خانواده عروس و داماد نیز برای تشکر در قبال دریافت این هدیه‌ها گیفت یا همان یادبود به مهمانان می‌دهند. این گیف برای همیشه نزد مهمانان خواهد ماند به همین دلیل هم باید گیف مناسبی برای این روز تهیه کنید. اگر دوست دارید گیف عروسی خود را با دستان خودتان بسازید بهتر است ایده‌های گیفت عروسی دست‌ ساز را مشاهده کنید و ایده‌ای را برای خود انتخاب.

گیفت عروسی دست‌ساز

در ادامه این مطلب از مجله صورتی‌ها ایده‌های جدید گیفت عروسی دست‌ ساز را مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید از این ایده‌ها برای ساخت گیفت عروسی دست‌ ساز خود استفاده کرده و در روز عقد و عروسی به مهمانان هدیه دهید.

گیفت عروسی دست‌ ساز

ایده‌های جدید گیفت عروسی دست‌ ساز

مدل گیفت عروسی دست‌ ساز

مدل گیفت و یادبود عروسی دست‌ ساز

این گیفت عروسی را به راحتی می‌توانید تهیه کنید به طوری که به تعداد گیفتی که در نطر دارید قند خریداری کرده و با استفاده از تور دور قند را بپوشانید و در بالای قند با نخ ببندید و با گل‌های با زیبا تزیین کنید.

مدل جدید گیفت عروسی دست‌ ساز 

مدل جدید گیفت عروسی 

این گیفت‌ها با استفاده از نمد تهیه شده‌اند، شما نیز به راحتی می‌توانید این گیفت‌ها را با استفاده از نمد درست کنید و در آخر نمد‌های درست کرده را به چوب وصل کرده و با روبان‌های رنگی تزیین کنید.

مدل شیک و جالب گیفت عروس دست‌ ساز

مدل شیک و جالب گیفت عروس دست‌ ساز

این گیفت بسیار زیبا است و می‌توان به راحتی این گیفت را به شکل‌های مختلف تزیین کرد. شما برای داشتن این گیفت ابتدا باید شیشه تهیه کرده و بعد به شکل‌های مختلف تزیین کنید.

مدل گیفت عروسی جدید

مدل گیفت عروسی جدید

کله قندهای کوچک در بازار هستند که بسیار مناسب گیفت‌های عروسی می‌باشند و شما می‌توانید با تهیه این کله قندها برای عروسی خود یک گیفت بسیار زیبا تهیه کنید.

مدل جدید گیفت عروسی 

مدل جدید گیفت عروسی 

این گیفت‌ها نیز با استفاده از چوب، تور، روبان، گل‌های آماده ساخته شده است که به راحتی خودتان نیز می‌توانید گیفت‌های این مدلی را تهیه کنید و به مهمانان هدیه دهید.

گیفت عروسی شیک و زیبای دست‌ ساز

گیفت عروسی شیک و زیبای دست‌ ساز

با تهیه‌ی کالسکه‌ی سفید و تزیین زیبای کالسکه می‌توانید یادبودی زیبا به مهمانان خود هدیه دهید.

عکس گیفت عروسی

عکس گیفت عروسی

این گیفت نیز به راحتی قابل تهیه است و با خرید وسایل مورد نیاز(تور رنگی، کاغذ یادداشت، چشم نظر،روبان، نخ رنگی، قند به شکل قلب و مروارید) این گیفت می‌توانید این یادبود زیبا را تهیه کنید.

ایده جدید یادبود عروسی دست ساز

ایده جدید یادبود عروسی دست ساز

این گیفت را نیز به راحتی می‌توانید با تهیه وسایل مورد نیاز تهیه کنید فقط با دقت به عکس می‌توان تمام یادبودها را با قیمت ارزانتری ساخت.

یادبود عروسی دست ساز

یادبود عروسی دست ساز

این گیفت شمع نیز به راحتی تهیه می‌شود به طوری که باید به تعداد شمع خریداری کنید و دور شمع را با روبان و گل‌های رنگی تزیین کنید.

گیفت و یادبود دست ساز عروسی

گیفت و یادبود دست ساز عروسی

با گل‌های دست‌ساز و یا حتی گل‌های آماده می‌توان دسته‌گلی به عنوان یادبود برای مهمانان تهیه کرد.

گالری گیفت عروسی دست ساز به پایان رسید امیدواریم این گیفت‌های دست ساز زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%DA%AF%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2/