صورتی‌ها: همه ما در زندگی مشکلات فراوانی را تجربه می‌کنیم و هر روز نیز ممکن است با مشکلات جدیدتری روبه‌رو شویم. اگر می‌خواهید در مقابل این مشکلات ایستادگی کرده و زندگی راحت و با آرامش داشته باشید باید فکر و خیال‌ها را قبل از خواب از ذهن خود دور کرده و خوابی راحت را تجربه کنید تا هنگام بلند شدن از خواب روحیه کافی برای مقابله با این اتفاقات داشته باشید. یکی از راه‌های دور کردم افکار منفی قبل از خواب خواندن جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب می‌باشد. جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب به شما آرامش خاصی داده و انرژی مثبت شما را تقویت خواهد کرد. با ما همراه باشید و جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب را مطالعه کنید.

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب

افکاری که قبل از خواب شبانه در ذهن شما جاری هستند تأثیر بسیار زیادی در آرامش خواب و روز بعد و همین‌طور رسیدن به خواسته‌های شما دارند. شما قبل از خواب باید دقایقی خواب بروید، رابطهٔ ذهن خود را با مسائلی‌ که در روزتان گذشته است را قطع کنید و با تمرکز به خواسته‌هایتان از آن یک فیلم سینمایی کوتاه بسازید و آن را در ذهنتان مرور کنید. تصور کنید به خواسته‌تان رسیده‌اید و خوش‌حالی‌ خودتان و اطرافیان‌تان را در آن فیلم تجسم کنید که چه‌طور از بدست آوردن هدفتان شادمانی می‌کنید. سعی‌ کنید هیچ فکر دیگری دیدن این فیلم پر آرامش را مختل نکند چون این تمرین به معنی‌ دادن دستورات لازم جهت تسریع بدست آوردن خواسته شما به کائنات است و زمانی که شما به این صورت و با مرور هدف‌تان به خواب می‌روید کائنات شروع به مهیا کردن زمینه‌های آشکار شدن هدف شما خواهد کرد و همچنین بدین شکل به خواب رفتن، بدون شک روز بعد روزی بسیار آرام خواهید داشت.

در ادامه نیز جملاتی را برای شما آماده کرده‌ایم که با خواندن این جملات کوتاه بعد از تصور یک رویای خوب به خوابی عمیق و با آرامش فرو خواهید رفت و با خواندن این جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب خوابی بی‌نظیر تجربه خواهید کرد.

جملات تاکیدی مثبت

جملات تاکیدی مثبت قبل از خواب

۱- من امروز فردی رها و آزاد خواهم بود.

۲-  من تمام انسان‌های خوب و بد را می‌بخشم.

۳- من امکان این را دارم که خوابی آرام داشته باشم.

۴- من خوابی عمیق و آرام را تجربه خواهم کرد.

۵- من قدردان و سپاس‌گذار هستی هستم.

۶-  من رویاهایم را با گشاده‌رویی و آغوش پر محبت پذیرا هستم.

۷- و امیدوارم خوابی با آرامش را تجربه کنم.

۸- من خوابی بدون استرس و نگرانی تجربه خواهم کرد و پذیرای خوابی با آرامش هستم.

۹- من آرام بودن را می‌پذیرم

۱۰- من خواسته‌های خود را به جهان هستی می‌گویم و خواهان خواسته‌هایم هستم و به آن‌ها می‌رسم.

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%AC%D9%85%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%82%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%A8/