سفره شب یلدا عروس

شب یلدا یک روز بسیار مهم و خاص برای همه‌ی ایرانی‌ها است ولی این روز برای عروس خانوم و آقا دامادها روز بسیار ویژه‌ای است چون در این شب برای عروس خانوم هدایایی از طرف آقای داماد برده می‌شود و سفره‌ای رنگین برای عروس خانوم پهن می‎کنند. به همین منظور ما در این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها برای شما کاربران ایده‌های جالب برای چیدمان سفره شب یلدا عروس را آماده کرده‌ایم که امیدواریم این سفره‌ها مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.

تزیین جالب سفره شب یلدا

از جمله هدایایی که در روز یلدا برای عروس خانوم برده می‌شود، می‌توان به خوراکی‌های مختلف شب یلدا مثل: هندوانه، نارگیل، انار، پشمک، پخته، لبو و آجیل و هدایایی مثل لباس و طلا و .. اشاره کرد که هر شخصی متناسب با سلیقه‌ی خود این هدایا را تهیه می‌کند. این هدایا در داخل سفره شب یلدا عروس قرار می‌گیرد.

در ادامه برخی از ایده‌های جالب برای سفره شب یلدا عروس را مشاهده خواهید کرد.

ایده‌های تزیین سفره شب یلدا عروس

ایده‌های تزیین سفره شب یلدا عروس

تزیین سفره شب یلدا برای عروس بهشکل سنتی

تزیین سفره شب یلدا برای عروس

در این روز زیبا هدیه‌های خاص برای عروس خانوم تهیه کنید و از خرید هدیه‌های تکراری بپرهیزید مثلا شما با خرید یک کتاب شعر حافظ می‌توانید هدیه‌ی خاصی برای عروس خانوم داشته باشید و او را با این کار بسیار خوش‌حال کنید.

تزیین شیک سفره شب یلدا عروس

تزیین شیک سفره شب یلدا عروس

ایده تزیین سفره شب یلدا

ایده تزیین سفره شب یلدا

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوست دارید در خنچه یلدای خود هندوانه داشته باشید ولی از خراب بودن هندوانه می‌ترسید می‌توانید کیک هندوانه برای خنچه‌ی خود تهیه کرده و عروس خانوم را با این‌کار خوشحال کنید.

ایده جدید برای تزیین سفره شب یلدا

ایده جدید برای تزیین سفره شب یلدا

تزیین جالب سفره شب یلدا

تزیین جالب سفره شب یلدا

در زمان‌های قدیم خنچه‌ی عروس را داخل یک سینی مسی می‌گذاشتند و ان را به زیبایی تزیین می‌کردند شما نیز می‌توانید این ایده‌ی زیبا را برای عروس خود انجام دهید.

سفره‌ی شب یلدا برای عروس

سفره‌ی شب یلدا برای عروس

سفره شب یلدا

سفره شب یلدا

ایده سفره شب یلدا عروس

ایده سفره‌ی شب یلدا

تزیین سفره شب یلدا

تزیین سفره شب یلدا

گالری سفره شب یلدا عروس به پایان رسید امیدواریم این سفره‌ها مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. ممنون از همراهی شما عزیزان

لینک منبع:

https://suratiha.com/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B2%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D9%81%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D8%A8-%DB%8C%D9%84%D8%AF%D8%A7-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3/